Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 вдъхновяващи бранд кампании, откакто светът не е същият
Докато пандемията от COVID-19 продължава, едно нещо остава сигурно – светът никога няма да е същият. От началото на извънредното положение обстоятелствата около потребителите се промениха, техните навици – също. Брандовете са принудени да променят начина, по който оперират, както и посланията си. Много експерти посъветваха компаниите да преоценят бранд стратегиите си на този етап.
В момента брандовете и маркетолозите трябва да се фокусират върху предлагането на краткосрочна комуникация и иновации, които да осигурят дълготрайния успех в този непредсказуем период. И някои се справят отлично. Ето 3 кампании, за които си струва всеки да знае.
Guinness
Откакто вирусът се разпространи в Европа и Северна Америка в началото на март и стана време за „локдаун“, Guinness се доближи до целта с кампанията си „Денят на Свети Патрик“.
Вдъхновяващият тон на видеото, съчетан с темата за комунални грижи и единство, поставя емоционален акцент, докато демонстрира стойност и хуманизира марката в несигурни времена.
С подхода си Guinness постигна отлични резултати. 21% от хората, споделили видеото в социалните медии, са го направили, защото е определило духа и настроението на безпрецедентните времена.
Урок: В момента изграждането на чувство за общност е от същинско значение. Фокусирайте се върху послания, обединяващи хората и предлагащи ясна стойност. Уведомявайте потребителите си, че сте на разположение за тях.
Nike
За да помогне на потребителите да поддържат формата си по време на кризата от спортния гигант Nike направиха безплатен абонамента си за клубни тренировки за ограничен период от време, предлагайки на феновете на марката ексклузивен достъп до съдържание, свързано с доброто здраве.
В допълнение компанията продължи да поддържа силно чувство за лоялност към марката със съдържанието в приложението си и призивите към потребителите да се пазят по време на пандемията.
Урок: С инвестирането на време в оформяне на бранд послание, което е директно и значимо и се разпространява в комбинация от канали един бизнес може да засили авторитета си както сега, така и след като пандемията постепенно си отиде.
Хотел Fairmont Banff Springs
За да прекарва времето си продуктивно и проактивно, екипът на канадския хотел Banff Springs стартира кампанията „Изкуството на чакането“.
От танцуващи звънчета до пеещи готвачи, тази поредица от видеа е проста, но развлекателна и показва забавната страна на марката, като същевременно създава усещане за носталгия, което може да насърчи резервациите.
Урок: Видеата са мощна маркетингова стратегия, а поддържането на семпли послание и придържането към ценностите на бранда могат да допринесат за положителното присъствие.
Все още сме в мътни води, а за бизнесите от различни отрасли това може би е най-предизвикателното време, с което са се сблъсквали.
Ако останете врени на ценностите си, като използвате съществуващите си ресурси, за да предложите практични решения, можете да надделеете.
По материал от блога на Института за дигитален маркетинг
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.