Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|От 0 до милиони с инфлуенсър маркетинг
Печелейки хиляди с всеки пост, инфлуенсърите имат способността да привличат големи аудитории и така да влияят силно върху поведението на своите последователи. Ясно е защо марките продължават да хвърлят продукти и пари към звездите в социалните медии – инфлуенсър маркетингът работи.
Топ 50 на Инстаграм инфлуенсърите имат 3.1 млрд. последователи, съобщава Social Blade и общо 3.028 млрд. души, или 40% от населението на света, използва социалните медии активно.
Разрастнах първата си компания през 2009-а с инфлуенсър маркетинг (тогава дори не беше термин), което стимулира продажбите и създаде силна лоялност към бранда за отрицателно време. За период под 12 месеца от нула стигнахме до милиони приходи.
Ето и 4 съвета за работа с влиятелните личности в социалните медии, които трябва да имате предвид.
1. Създавайте заедно с инфлуенсърите си
Инфлуенсърите са пряко свързани с бранда ви, така че се отнасяйте с тях като с такива. Свържете ги с компанията си, като създавате заедно съдържание. Вместо просто да им кажете какво да публикуват, научете повече за тях и аудиторията им и това как брандът ви се вписва в ежедневието им.
2. Използвайте IGTV като социален канал
Към 2021 г. се предвижда, че видеата на телефон ще представляват 78% от целия трафик на мобилни данни, според Инстаграм. През юни миналата година Инстаграм пусна IGTV, за да се конкурира с YouTube. Неразделна част от бранда е следенето как реагират вашите сътрудници в социалните медии. Бързо ли започват да използват най-новите платформи? Или са малко по-резервирани и се придържат към това, което знаят?
3. Фокусирайте се върху поколение Z
Милениалите все още са начело с покупателна способност над 200 млрд. долара. Въпреки това, поколението Z е напът да се превърне в най-голямата група консуматори към 2020-а и според Millennial Marketing, те вече представляват от 29 до 143 млрд. долара от директните разходи. Детските инфлуенсъри могат да са огромна възможност за брандовете.
4. Бавно инвестирайте в инфлуенсър маркетинг
Преди да скочите в инфлуенсър маркетинга, бъдете внимателни да не похарчите целия си маркетингов бюджет за YouTube звезди. Разбира се, да дадете 1 млн. долара на Бионсе, за да публикува за продукта ви, може да достигне до стотици хиляди, но шумът ще утихне за няколко часа. Ако можете да платите с продукта си за стартиране на кампания, това може да е ефективен начин да въвлечете инфлуенсърите, особено ако те вече използват марката ви.
Андрю Медъл, предприемач, автор и стратег за Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.