Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 съвета за изграждане на силна инфлуенсърска програма
През изминалата година марките трябваше да коригират традиционните си рекламни стратегии и да се опитват да бъдат в крак с непрекъснато променящите се социални канали и тенденции в опит да останат актуални и да достигнат до потребителите, които са у дома по време на пандемията. Американците прекарват средно 82 минути на ден в социалните медии през 2020 г., според eMarketer. Сега влиятелните лица стават изключително ценни и мощни - както онлайн, така и офлайн.
Работата с инфлуенсъри може да осигури на компаниите безброй предимства като изграждане на доверие сред основните демографски данни, хуманизиране на вашата марка и предлагане на автентичен начин за ангажиране с клиентите. Този разказ на трети страни кара промоцията на марката да се чувства много по-органична и може да доведе до повече продажби и положителна осведоменост за марката. Ето как да изградите и поддържате силна инфлуенсърска програма.
Определете стратегията си
Стратегията трябва да започне с бизнес целта, която може да включва стимулиране на продажбите, създаване на специфичен имидж на марката или изграждане на социалното следване на марката. За да постигне целта си, тя трябва да включва силен призив за действие. Ако бюджетът позволява, усилването на позицията на влиятелен човек чрез разходи за реклама също може да помогне за повишаване на възвръщаемостта на инвестициите.
Когато разработвате стратегията си, е важно да определите на кои пазари искате да дадете приоритет и да имате предвид, че всеки пазар ще има различни нюанси. Трябва също така да определите на кои платформи вашата целева аудитория отделя най-много време и да изследвате инфлуенсъри в това пространство - YouTube, Instagram, Snapchat и др. След като екипът Ви стигне до заключение относно стратегията и визията за вашата инфлуенсърска програма, можете да се потопите в проучвания, за да намерите онези перфектни влиятелни лица, които ще резонират с вашия основен клиент и ще са в съответствие с цялостната ви стратегия и цели.
Изградете автентични партньорства
Важно е да изберете влиятелни лица, които са съвместими с вашата марка и посланието на марката. След като сте идентифицирали стратегията си, можете да започнете да търсите подходящи индивиди, които са в съответствие с вашето основно послание и аудитория. Агенции с дигитален опит могат да ви помогнат да вземете информирани решения.
Намирането на човек, който вече е защитник на марката, е чудесна отправна точка. Инфлуенсър, който има лоялни последователи или база от фенове, партньори с други съмишленици и ангажиращи се с тях фенове, ще има най-висок процент на конверсия за вашата компания или продукт. Повечето програми за влияние се определят от бюджета, но е важно да обмислите всичките си възможности и кого искате да насочите, преди да вземете решение.
Параметри на изграждане
След като решите с кои инфлуенсъри ще работите заедно, организирайте брифинг, където можете да обменяте идеи. Важно е да работите с някой, който знае и оценява, че това партньорство ще бъде от взаимна полза. Това трябва да помогне за привличане на лоялни клиенти във вашата компания, като същевременно предоставя на марката ново съдържание.
С това разбиране разработете общ договор или споразумение, което ще ви помогне да постигнете целите на компанията и очертава предварително използването на съдържание. Това помага на двете участващи страни, тъй като задава положителен тон на партньорство, който ще се срещне при публикации и промоции. Също така помага да спечелите доверието и да подобрите отношенията си с тези хора. Прозрачността е ключова!
Приемни отношения
Насърчаването на взаимоотношения с краткосрочни и дългосрочни контрагенти е от полза. В краткосрочен сценарий, ако партньорството е силно и двете страни отчитат повишаване на познаваемостта на марката, има голям шанс да удължите договора. В дългосрочния сценарий имате възможност да планирате и развиете въздействащи социални моменти.
Сътрудничеството и брейнстормингът с влиятелни лица могат да доведат до страхотно съдържание. Те познават най-добре своите последователи и каналите си, така че отделянето на време, за да разберете тяхната марка и да чуете техните предложения, ще продължи много. Малки стъпки като тази обаче могат да изградят силна връзка и да удължат партньорството.
Наблюдавайте резултатите
Отделете време, за да анализирате какво от вашата инфлуенсърска проглама е сработило и какво не. Без значение дали това е първият или петият ви път, когато използвате инфлуенсър, винаги е важно да разберете какво се е случило. Проследете кога сте забелязали скокове в продажбите, в посещенията на уебсайтове или увеличаване на последователи.
Не се страхувайте да променяте програмата си. Много маркетингови тактики, като изграждането на инфлуенсърска програма, включват много проби и грешки. Имайте предвид, че органичната тяга може да бъде ограничена и винаги можете да стимулирате избрано съдържание чрез платена медия, за да разширите програмата и да осигурите по-големи, осезаеми резултати. Проследявайте всичко, за да намерите своя ритъм и със сигурност ще имате успех.
Като цяло, ако смятате, че инфлуенсърите са подходящи за вашата марка, обмислете стратегията си, целите и подробностите по договора. И не забравяйте да ги опознаете на личностно ниво, което ще улесни поддържането на открит диалог при представяне на резултатите и обсъждане на стратегиите, които работят и какво в тях може дас е подобри.
Източник: Джуда Хоникман, главен маркетинг директор на Slinger Bag, пред entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.