Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Шест маркетинг приоритета за всеки бизнес: Част 1
Ако потребителите не знаят, че съществувате, то не бихте могли да разрешите проблемите им, нито да ви купуват. Привличането на вниманието на аудиторията често изисква повече иновации. Ако маркетингът не е вашето нещо, трябва да намерите партньор или външен експерт, който да ви помага. Като бизнес съветник, все още виждам прекалено много основатели на компании, които пестят от маркетинг или започват с него твърде късно, пише Мартин Зуилинг.
Наистина трябва да започнете да маркетирате продуктите и услугите си на пазара, дори преди окончателно да ги изградите, за да насочите върху себе си вниманието на клиента и да го уверите, че наистина има нужда от вас.
Няколко съвета по темата споделя за изданието Inc Мартин Зуилинг.
1. Количествено определете как да дадете добавена стойност
Лесно е да заложите на общото послание, че вашият продукт е по-лесен за използване, има повече функции и има страхотно обслужване. Ако не можете да посочите ясно защо вашият стартъп е единственият избор, време е за промяна.
Всеки бизнес се нуждае от уникално предложение за продажба (USP), което е кратко и директно изявление за специалните предимства, които предлагате на клиентите. Например брандът Warby Parker увеличи продажбата на очила онлайн с офертата: „Опитайте пет рамки у дома безплатно“.
2. Говорете с реални клиенти
Насочете се директно към клиентите, за да зададете приоритети и да усетите емоциите им и фактическата реалност. Избягвайте използването на жаргон, големи обещания и специални промоции. Правете проучвания и събирайте препоръки на клиенти, изграждайте взаимоотношения, които водят до застъпничество, лоялност и подкрепа от уста на уста.
Много прост и евтин начин да направите това днес е да добавите интерактивен инструмент като LeadChat към вашия уебсайт. Вероятно ще бъдете изумени от видя заявки, които получавате, и това, което можете да научите, което от своя страна може да доведе до нови възможности, нови продукти и нови клиенти.
3. Свържете се с местни организации и индустриални групи
Нетуъркингът е свързан с маркетирането на компанията. Започнете от малко, като се срещнете с ключови онлайн инфлуенсъри и отделете време за разговори с индустриални групи и организации.
Можете да започнете с посещение на местната търговска камара и да присъствате на следващото голямо изложение или събитие от ключово значение за региона, в който оперирате. Оттам нататък последващите действия са лесни – да намерите лидерите във вашата индустрия и да установите трайни и добри взаимоотношения с тях.
По материал на Мартин Зуилинг за Inc
Очаквайте продължение!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.