Шест маркетинг приоритета за всеки бизнес: Част 1

Шест маркетинг приоритета за всеки бизнес: Част 1

Ако потребителите не знаят, че съществувате, то не бихте могли да разрешите проблемите им, нито да ви купуват. Привличането на вниманието на аудиторията често изисква повече иновации. Ако маркетингът не е вашето нещо, трябва да намерите партньор или външен експерт, който да ви помага. Като бизнес съветник, все още виждам прекалено много основатели на компании, които пестят от маркетинг или започват с него твърде късно, пише Мартин Зуилинг.

Наистина трябва да започнете да маркетирате продуктите и услугите си на пазара, дори преди окончателно да ги изградите, за да насочите върху себе си вниманието на клиента и да го уверите, че наистина има нужда от вас.

Няколко съвета по темата споделя за изданието Inc Мартин Зуилинг.

1. Количествено определете как да дадете добавена стойност

Лесно е да заложите на общото послание, че вашият продукт е по-лесен за използване, има повече функции и има страхотно обслужване. Ако не можете да посочите ясно защо вашият стартъп е единственият избор, време е за промяна.

Всеки бизнес се нуждае от уникално предложение за продажба (USP), което е кратко и директно изявление за специалните предимства, които предлагате на клиентите. Например брандът Warby Parker увеличи продажбата на очила онлайн с офертата: „Опитайте пет рамки у дома безплатно“.

2. Говорете с реални клиенти

Насочете се директно към клиентите, за да зададете приоритети и да усетите емоциите им и фактическата реалност. Избягвайте използването на жаргон, големи обещания и специални промоции. Правете проучвания и събирайте препоръки на клиенти, изграждайте взаимоотношения, които водят до застъпничество, лоялност и подкрепа от уста на уста.

Много прост и евтин начин да направите това днес е да добавите интерактивен инструмент като LeadChat към вашия уебсайт. Вероятно ще бъдете изумени от видя заявки, които получавате, и това, което можете да научите, което от своя страна може да доведе до нови възможности, нови продукти и нови клиенти.

3. Свържете се с местни организации и индустриални групи

Нетуъркингът е свързан с маркетирането на компанията. Започнете от малко, като се срещнете с ключови онлайн инфлуенсъри и отделете време за разговори с индустриални групи и организации.

Можете да започнете с посещение на местната търговска камара и да присъствате на следващото голямо изложение или събитие от ключово значение за региона, в който оперирате. Оттам нататък последващите действия са лесни – да намерите лидерите във вашата индустрия и да установите трайни и добри взаимоотношения с тях.

По материал на Мартин Зуилинг за Inc

Очаквайте продължение!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ