7 съвета от Брайън Трейси за увеличаване на продажбите

7 съвета от Брайън Трейси за увеличаване на продажбите

Някога мечтали ли сте да можете да отгатвате мислите на клиентите си? Ако наистина сте ефективни в продажбите, има голям шанс да е вследствие на осъзнаването на модела на мислене на хората, на които продавав. Психологията е мощен инструмент, който помага за установяване на това защо определени техники за продажба са ефективни, а други не.

Практическият семинар с Брайън Трейси  този ноември ще Ви разкрие кои са тези успешни техники, като Ви помогне да изградите изключителни умения, преминавайки през петте основни фази на продажбата.

Брайън Трейси съветва да пробвате следните техники, ако искате да подобрите тактиката си при продажба.

Първо впечатление: Фокусирайте се над емоциите

Нашето съзнание е програмирано да се фокусира първо над емоциите, вместо над логически съждения. Затова първото впечатление има толкова голямо влияние и принос върху мнението на клиента за продукта или услугата Ви. Съществено е да се фокусирате на това да създадете първо добро усещане във Вашите клиенти, преди да се средоточавате върху фактите.

Когнитивно несъответствие

Под понятието когнитивен дисонанс или несъответствие може да разбирате идеята, че хората са свикнали да създават определено мнение за себе си и най-често избягват да се оказват в ситуации, които са в разрез с представата им за самите тях.

По отношение на продажбите, ефективно е да задавате въпроси, които ще предизвикат клиентите Ви да реагират и да действат още в ранен етап на взаимоотношенията Ви.

Ако още в началото спечелите съгласието на клиентите Ви, че дадена функционалност ще им е от полза или че определена услуга наистина ще им спести време, клиентите няма да проявят съмнение в полезността на Вашите продукти.

Следване на тълпата

Хората са социални същества и Вашите клиенти обичайно се интересуват от мнението на останалите. Те искат да знаят какви ползи другите са извлекли от продукта Ви.

Да сте способни да споделите позитивна обратна връзка от други клиенти, може да Ви помогне много при убеждаването на клиенти в полезността на Вашия продукт. Просто използвайте изречението „Това е, което наши други клиенти направиха е…“

Истории, а не статистики

Подобно на идеята, че емоциите доминират над логиката, реалните случки действат по-силно от статистиките в убеждаването на клиентите да купят даден продукт или да платят за използването на услуга. С други думи, разказът на личен опит с продукта, дори само от един доволен клиент, може да бъде много по-убедителен, отколкото скучната статистика на хиляди.

Недостиг: Само за ограничено време

Липсата на даден продукт винаги подтиква към желанието за покупка. Съществуват няколко начина да се установи чувство за недостиг при продажба. Един от триковете е да предложите ограничен брой търговски обекти, от които може да се набави даденият продукт. Друга идея е и да продавате ограничено количество от стоките Ви или да определите специфично време от годината, когато даденият продукт ще е на пазара.

Изградете доверие

Когато клиентите Ви се чувстват предразположени и доволни от взаимоотношенията си с Вас, те ще са по-предразположени да купят. Дори да Ви изглежда нелогично да дадете на клиентите възможност за отказ, така им позволявате да чувстват, че са взели решението за покупка сами, без да усещат натиск. Тази техника е особено ефективна, ако Вашата цел е да постигнете взаимно доверие.

Контролиран риск

Естествено е да се обръща внимание на риска.

Задайте си въпросите какво може да направи продуктът за клиентите Ви по отношение на спестяване на време, пари или усилия! Ако нещо изглежда като рисков фактор, не е задължително да го отбягвате на всяка цена. По-разумно е да акцентирате върху това как Вашите продукти превъзмогват рисковете.

Възползвайте се от възможността да научите повече стратегии за това как да се превърнете в експерти в продажбите, като присъствате на практическия семинар на Брайън Трейси в София “Изключителни умения в продажбите”.

Последни билети може да запазите на www.BrianTracy.bg.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ