ТРАЙНА/// Doritos организира телетон в стил 80-те за последния сезон на „Stranger Things“

На 29 септември Doritos стартира телетон в ретро стил, като част от връзката с хитовия сериал на Netflix „Stranger Things“, предава Marketing Dive. Първата част от петия и последен сезон на сериала ще се излъчи на 26 ноември.
Потребителите могат да се обадят на 1-855-4-HAWKINS, за да чуят съобщения от иконите на 80-те Дейвид Хаселхоф, Паула Абдул и героя от ситкома ALF и да оставят свои собствени съобщения. Номерът се появява върху торбичките Doritos Collisions Stranger Pizza x Cool Ranch, които в момента са налични на рафтовете.
Инициативата включва дигитални реклами с участието на звездите на телетона, а избрани потребителски съобщения ще бъдат публикувани в социалните канали и билбордовете на марката. Много марки са се свързали със „Stranger Things“, за да се възползват от феновете на сериала и общата носталгия по 80-те.
„Doritos Telethon for Hawkins“ идва, докато феновете се подготвят за предстоящия последен сезон на „Stranger Things“ - шоу, което първоначално дебютира през 2016 г. Марката Frito-Lay преди това си партнира с хита на Netflix за виртуален концерт с участието на любимците от 80-те The Go-Go’s, Soft Cell и Corey Hart.
„От ретро визуализации до изненадващи моменти, ние проектирахме всеки елемент, за да накараме феновете да се чувстват сякаш са част от мисията, свързвайки се с гореща линия, захранвана от закуски, за да се обърнем с главата надолу“, каза за начинанието Крис Белинджър, главен креативен директор на компанията майка PepsiCo Foods U.S.
Заедно с телетона, Хаселхоф, Абдул и запомнящата се космата извънземна форма на живот от 80-те години на миналия век ще се появят в дигитални реклами, подчертаващи важни събития за феновете, „зловещи прониквания“ във вселената на сериала „Upside Down“ и други „неочаквани предавания“ от обстановката на сериала в Хокинс, Индиана.
Съобщенията, оставени на номер 800 на телетона, ще бъдат излъчвани в социалните мрежи и в нашумели реклами извън дома. Пресматериалите загатват за великденски яйца, вградени в преживяването, и още телефонни преживявания, които ще бъдат разкрити чрез социалните медии на марката.
Креативната кампания е дело на Goodby, Silverstein & Partners, медиите - на OMD, социалните мрежи - на вътрешната агенция D3 на PepsiCo, а PR - на Kechum. Кампанията ще се проведе в дигитални и социални канали, включително Netflix, Meta, TikTok и AdMazing.
Номерът от телетона беше за първи път загатнат върху торбички от съвместния, ограничен по време продукт Doritos Collisions Stranger Pizza x Cool Ranch, който съчетава „културата на пица“ с Cool Ranch Doritos, дебютирала през 1986 г. Марката ще пусне и Doritos Minis Glow in the Dark Spicy Sweet Chili, давайки „свръхестествено“ подобрение на друг любим на феновете вкус. Наскоро Doritos възприеха различен ретро стил - този на винтидж филми за възрастни - за да промотират новите си чипсове Golden Sriracha.
„Stranger Things“ е богат текст за маркетолози, които искат да се включат в силата на феновете около сериала и носталгията по културата на 80-те години. Марки, включително Chips Ahoy, H&M, Coke, Lacoste и, може би най-забележителното, Domino's, са се свързвали със сериала в миналото. Шоуто предостави шаблон за това как Netflix се стреми да привлече бранд маркетолози към своята платформа, отвъд нарастващия си рекламен бизнес.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.