Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Започва надпреварата за BAAwards 2019 - наградите за изключителни постижения в маркетинговите комуникации
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) слага начало на 6-тото годишно издание на наградите ѝ за изключителни постижения в областта на маркетинговите комуникации в България -- BAAwards 2019.
Надпреварата през тази година ще се проведе под надслов "Четвъртото измерение".
Новото е, че за първи път фокусът на BAAwards 2019 събира заедно трите водещи страни в маркетинговия процес: рекламодатели, комуникационни агенции и студенти. В три отделни конкурса BAAwards 2019 ще отличи постиженията на рекламодатели, комуникационни агенции и студентски екипи.
Условията за участие в конкурсите за рекламодатели и комуникационни агенции изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. Проектите се подават онлайн от 03 юни 2019 г. до 08 септември 2019г. на сайта на наградите.
В конкурсите на БАР традиционно активно си взаимодействат всички създадени до момента математически, маркетингови, рекламни и корпоративни формули за успех, за да изведат на нов етап професионалното сътрудничество в сектора, посочват от Асоциацията.
Кампаниите в BAAwards 2019 ще се състезават в 5 различни категории:
- Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категори
- Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране)
- Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация)
- Бранд активационна кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета)
- Бранд активационна кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото)
За втора поредна година BAAwards обръща специално внимание и на студентите по маркетинг, реклама и комуникации. Те могат да участват в студентския конкурс на BAAwards 2019, като подготвят и представят рекламно-комуникационна кампания на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“ в избран от тях бизнес сектор.
Проектите ще оценяват три съдийски състава на BAAwards 2019, в които участват водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, представители на големи рекламодатели-членове на БАР, на комуникационни агенции-членове на БАКА, на агенции за пазарни и потребителски проучвания-членове на БАМОР и академични преподаватели.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.