Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|България начело по ръст на онлайн продажбите в Черния петък
Броени дни ни делят от шопинг треската Черен петък (Black Friday) – един от най-важните дни в електронната търговия за годината.
Тази година датата е 24 ноември и се очаква тя да донесе дори по-големи продажби и резултати, продължавайки тенденциите от 2016-а.
По данни на RTB House – технологична компания, която работи с най-големите марки на над 100 световни пазара – през ноември 2016-а електронните магазини в България отчитат четворен ръст на посещенията, което поставя страната ни сред шампионите в Европа. За сравнение, средните стойности на стария континент са около 170% ръст в конверсиите и близо 65% - в посещенията за целия месец ноември. И това е ясен знак, че българската електронна търговия се развива със светкавични темпове и предвижданията за запазване на темповете на растеж в сектора са напълно реалистични.
Сред най-добре представящите се други пазари по време на ноемврийската лудост са Гърция със 150% повече трафик и 225% ръст в конверсиите, Испания със 72% повече трафик и 205% ръст в конверсиите и Холандия, която постига 205% повече конверсии само с 20% увеличение на посещенията.
Black Friday е първият връх на празничния сезон и съответно – първият шанс онлайн търговците да покрият високите таргети. Според изследване на Adobe Digital Insights, миналата година общият оборот на онлайн продажбите е надминал 3 милиарда долара. И цифрите се очаква да се покачат тази година, заедно с постоянно растящите резултати на виртуалния сектор като цяло. Големите опашки, ограниченото време и хилядите клиенти на реалните търговски обекти водят потребителите все по-често към онлайн пазаруването, за да избегнат тълпите.
“Миналата година посещенията и конверсиите през ноември бяха 4 пъти по-високи отколкото през ноември 2015-а. А популярността на празника расте. Имаме всички основания да вярваме, че и през тази година се очакват нови рекорди”, предвижда мениджърът за България и Румъния на RTB House Каталин Емилиан.
Той определя персонализирания ретаргетинг, задвижван от алгоритми за дълбоко учене (най-обещаващият аспект на изкуствения интелект, който имитира работата на невронните мрежи в човешкия мoзък) като един от най-силните инструменти, за да могат онлайн търговците да се възползват от потребителския потенциал за покупки в периода. “Когато използваме новите технологии в рекламата, има нужда от малко време, за да се настроят онлайн ремаркетинг кампаниите, за да се получи огромен резултат. И тогава разходите за реклама се превръщат в инвестиции”, уточнява Емилиан.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Томислав Дончев: Конкурентоспособността идва от знанието
Технологии |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Агентите на ФБР: Спирането на работата на правителството застрашава националната сигурност
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.