Бранд персоните на новите пътешественици

Бранд персоните на новите пътешественици

Транспортната индустрия се трансформира драстично под въздействието на пандемията и локдауните. Дали пътешествениците също са претърпели трансформация? Джейми Рос-Скинър от Tipi Group споделя няколко бранд персони на пътешествениците от пост-пандемичния свят.

Разтревоженият

Безопасността винаги е била съображение за пътниците, но еталонът за това какво означава „безопасно пътуване“ се промени. Тази група сега изпитва по-голяма тревога относно здравните последици от пътуването, а предпазните мерки се превърнаха в приоритет при резервирането на следващо пътуване.

За да утешат разтревожения пътник, брандовете трябва да изградят силни взаимоотношения с него, като проектират и изпълнят стабилна стратегия за добро потребителско изживяване.

Отложеното „Да“

Само във Великобритания от март 2020 г. са отложени около 300 хил. сватби, но облекчаването на ограниченията в някои части на света вече подпомага тяхното осъществяване. В резултат на това търсенията в Google за „най-добрите дестинации за меден месец“ са се увеличили с 90% във Великобритания в рамките на 90 дни.

Брандовете, насочени към тази аудитория, трябва да обмислят дали офертите им могат да са добра алтернатива за двойките с по-малък бюджет, които няма да отпътуват към Малдивите.

Търсещите комфорт

Данни на Асоциацията на британските туристически агенти сочат, че хората жадуват сходни дестинации, когато става въпрос за връщане към пътуването. Повечето туристи търсят вече познати дестинации, като 32% от тях казват, че вероятно биха посетили държава, в която никога не са били – това е спад с 13% спрямо измерванията от 2019 година. 41% казват, че е вероятно да посетят нов курорт или град и тук също има спад с 13%.

Човекът с домашния любимец

Милиони домакинства са се снабдили с домашни любимци по време на пандемията, като само в Обединеното кралство общият брой на животните, гледани у дома, е 34 милиона. Сега обаче много от новите пухкави приятели на хората трябва да поемат към първата си ваканция, затова е възможно покачване на търсенето на места, на които домашните любимци са позволени.

Airbnb забеляза нарастване на търсенията за настаняване с домашен любимец с 65% за първото тримесечие на 2021 година.

Еко-изследователят

Асоциацията на британските туристически агенти отчита, че през 2011 г. само 19% от хората биха избрали една компания пред друга въз основа на по-добри екологични показатели. През 2020 г. този дял вече е нараснал до 38%.

Комуникирането на зелени инициативи и информация за вашата марка ще повлияят положително на околната среда, но ще увеличат и лоялността на клиентите, особено на силно ангажираните с природата.

Дигиталният номад

Традиционно във времената преди пандемията те бяха хора на свободна практика или самоосигуряващи се, но сега се отвориха възможности за пълен работен ден от вкъщи за много от хората извън тези две групи.

През 2020 г. 10.9 млн. американски служители описват себе си като дигитални номади, а това е увеличение с 49% спрямо година по-рано.

По материал на Джейми Рос-Скинър за The Drum

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ