Говори им, за да те видят

Говори им, за да те видят

Говори им, за да те видят

Подкаст индустрията процъфтява в момента – само в САЩ има почти 90 млн. подкаста. И този брой се очаква само да се увеличава през следващите няколко години. Още повече – около една четвърт от американското население слуша поне един подкаст седмично.

Моята кариерна история е в дигиталния маркетинг, така че, разбира се, подхождам към въпроса за подкастите като към един много ефективен начин малкият бизнес да ангажира публиката онлайн.

Тук обсъждаме как стартирането на подкаст в момента може да подобри SEO. Какво е свързано с това? Да видим.

Определете епизодите си

Определянето на съдържанието на подкаста е естествена начална позиция, когато планирате етапите. За какво ще говорите? Кой ще говори? С каква продължителност ще са епизодите?

В моята компания използваме подход за контент маркетинг, наречен контент стакинг. Това включва преобразуването на част от съдържанието в множество медийни форми за максимално потребление от публиката. Експертите по дигитален маркетинг в агенцията ми първо създават съдържанието под формата на блог постове. Веднъж щом го публикуват, създаваме епизод на подкаста около тази публикация. След това каня автора ѝ в шоуто, за да проведем свободен, отпуснат разговор по темата.

Всеки епизод работи като инструмент за взаимодействие с аудиторията на подкастите и насочването ѝ към уебсайта.

Ако търсите начин за огранично развитие на малкия ви бизнес, не можете да пропуснете тази възможност.

Гостите на първо място

Да, обсъждаме ползите от подкастите за оптимизацията на търсачките по отношение на бизнеса ви, но не пренебрегвайте гостите си в този процес. Ако искате високо качество, тогава участниците ви трябва да се чувстват удобно и приветливо в студиото ви, за да дадат най-доброто от себе си.

Имайте предвид, че не всеки, когото поканите ще се чувства спокойно пред камера или микрофон. Вашата работа е да създадете топла и приемлива среда за всеки.

Ако им благодарите, че са там, интересувате се от експертния им опит и може би дори направите няколко шеги по време на дискусията, е по-вероятно хората да се отпуснат, а това да допринесе и за стойността на крайния продукт.

Постъпвайте умно относно промоцията

Веднъж щом запишете подкаст епизода си, е време да го промотирате с всички възможни SEO практики. Точно както при първоначалния блог пост, уверете се, че използвате правилните ключови думи, когато подготвяте подкаста за консумация от публиката със заглавията и субтитрите. Това е един от най-добрите начини хората, до които искате да достигнете, да ви намерят.

След като оптимизирате подкаста, трябва да се възползвате и от платената реклама. Популяризирайте съдържанието си чрез изпитани канали като Facebook, Instagram, YouTube и всичко останало, което сте установили като ефикасно.

Както при всичко, вероятно ще отнеме време, за да изградите тази част от маркетинг стратегията си. Създайте подкаста си сега, за да поемете по пътя към аудиторията, която наистина искате.

Кристофър Джоунс, предприемач и инвеститор, основател на LSEO.com, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ