Илия Яков е новият криейтив директор в All Channels | Advertising

Илия Яков е новият криейтив директор в All Channels | Advertising

Илия Яков е новият Digital Creative Director в All Channels | Advertising, част от All Channels Communication Group, съобщи агенцията.

Той става част от стратегическия екип All Channels, като ще прави разработки в областта на експириеншъл маркетинга и онлайн присъствието на марките, с които агенцията работи.

Груповият творчески директор на All Channels Communication Group Марин Костов-Мъро коментира, че с Илия се познават от доста време и го радва възможността, че от тази година ще могат да работят заедно по култови брандове като Jameson, Stolichno, Starobrno и The Mall.

Илия Яков започва кариерата си през 2006 г. в рекламна агенция "К+К", след което натрупа опит в PRO BG и bTV, като част от отдел, който развива интеграцията на дигитални системи за управление на ресурси. Професионалният път на Илия в областта на дигиталната реклама го отвежда в TBWA, а след това и в  Saatchi & Saatchi, където е Creative Leader на дигиталната агенция Saatchi Interactive. В продължение на две години Илия води екипа на Ogilvy Sofia като творчески директор. От същото време са знакови за агенцията кампании като “Балконтурист” за IKEA, ребрандирането културна ракия и launch кампанията за кренвирши “Аз Ям”. Освен това, може да се похвали с наградени кампании за брандове като Аudi, Загорка и други. Участвал е като жури на международни фестивали в Грузия и Украйна, а в личен план голямата му страст е колекционирането на плочи и готвенето на "големи парчета месо".

“Радвам се, че ще имам възможност да работя в гъвкав екип, в една от малкото независими агенции, които имат за цел да предоставят цялостни услуги на клиентите си. Желанието ми е заедно да развиваме устойчиви във времето стратегически значими идеи”, коментира той. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ