Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Инфографика: Най-обичаните брандове по време на пандемията
От март тази година пандемията от COVID-19 принуди милиони хора да спазват физическа дистанция от другите, но мнозина от тях се чувстват по-близо до любимите си хора от всякога.
Що се отнася до марките, и там потребителите са създали взаимоотношения, които могат да бъдат също толкова значими. Всъщност, с цели 23% е нараснал броя на брандовете, с които потребителите имат емоционална връзка, пише Visual Capitalist.
Платформата представя под формата на инфографика данните от проучване на агенцията MBLM за взаимоотношенията на потребителите с компаниите от началото на кризата.
[[{"fid":"365297","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1309,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Visualcapitalist.com
Любовта към брандовете по време на COVID-19
Първата позиция в тази класация заема Apple, напускайки третото място, което заемаше в дните преди пандемията. Въпреки че измества Disney и Amazon, успехът на технологичния гигант до голяма степен се дължи на факта, че е любим на потребителите от женски пол, както и на милениалите, докато основаната от Джеф Безос компания е най-обичана от мъжете.
В списъка има три нови попълнения – Google, YouTube и Toyota, с което и медийните и развлекателните брандове сега доминират в класацията.
Формулата за щастливи отношения
Когато става дума за това да дадеш на потребителите необходимото, Apple може да сложи отметка и срещу трите ключови потребности, отбелязани в доклада:
Изпълнение: Марка, която надминава очакванията, като предоставя превъзходно обслужване, качество и ефективност
Ритуал: Когато човек внедри бранда в ежедневието си, достъпът му до него става жизненоважен.
Подобрение: Клиентите стават по-добри, използвайки марката – по-умни, по-способни, по-свързани и т.н.
Интересно е, че компаниите, които са част от екосистемата на смартфона, обикновено превъзхождат онези, които не са част от нея, а от началото на извънредната обстановка тази екосистема само се е увеличила.
[[{"fid":"365298","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":412,"width":820,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Източник: Visual Capitalist
В обобщение пандемията оказва огромно влияние върху марките, с които потребителите искат да са свързани. Тъй като предпочитанията им сега са предимно свързани с марките в екосистемата на смартфоните, човек трябва да се запита: дали маркетинг специалистите в бъдеще ще отдават по-голяма стойност за спечелването на сърцата на потребителите, или просто ще се стремят да са по-добре от конкуренцията по отношение на продажбите?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.