Инфографика: Най-обичаните брандове по време на пандемията

Инфографика: Най-обичаните брандове по време на пандемията

Инфографика: Най-обичаните брандове по време на пандемията

От март тази година пандемията от COVID-19 принуди милиони хора да спазват физическа дистанция от другите, но мнозина от тях се чувстват по-близо до любимите си хора от всякога.

Що се отнася до марките, и там потребителите са създали взаимоотношения, които могат да бъдат също толкова значими. Всъщност, с цели 23% е нараснал броя на брандовете, с които потребителите имат емоционална връзка, пише Visual Capitalist.

Платформата представя под формата на инфографика данните от проучване на агенцията MBLM за взаимоотношенията на потребителите с компаниите от началото на кризата.

[[{"fid":"365297","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1309,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Visualcapitalist.com

Любовта към брандовете по време на COVID-19

Първата позиция в тази класация заема Apple, напускайки третото място, което заемаше в дните преди пандемията. Въпреки че измества Disney и Amazon, успехът на технологичния гигант до голяма степен се дължи на факта, че е любим на потребителите от женски пол, както и на милениалите, докато основаната от Джеф Безос компания е най-обичана от мъжете.

В списъка има три нови попълнения – Google, YouTube и Toyota, с което и медийните и развлекателните брандове сега доминират в класацията.

Формулата за щастливи отношения

Когато става дума за това да дадеш на потребителите необходимото, Apple може да сложи отметка и срещу трите ключови потребности, отбелязани в доклада:

Изпълнение: Марка, която надминава очакванията, като предоставя превъзходно обслужване, качество и ефективност

Ритуал: Когато човек внедри бранда в ежедневието си, достъпът му до него става жизненоважен.

Подобрение: Клиентите стават по-добри, използвайки марката – по-умни, по-способни, по-свързани и т.н.

Интересно е, че компаниите, които са част от екосистемата на смартфона, обикновено превъзхождат онези, които не са част от нея, а от началото на извънредната обстановка тази екосистема само се е увеличила.

[[{"fid":"365298","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":412,"width":820,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Източник: Visual Capitalist

В обобщение пандемията оказва огромно влияние върху марките, с които потребителите искат да са свързани. Тъй като предпочитанията им сега са предимно свързани с марките в екосистемата на смартфоните, човек трябва да се запита: дали маркетинг специалистите в бъдеще ще отдават по-голяма стойност за спечелването на сърцата на потребителите, или просто ще се стремят да са по-добре от конкуренцията по отношение на продажбите?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ