Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Искате да се върнат? Впечатлете ги!
Мартин Цвилинг е основател и главен изпълнителен директор на Startup Professionals. Материалът му е публикуван в изданието Inc.com.
Лоялността на потребителите е един от най-важните аспекти в растежа на всеки бизнес, но с времето утвърждаването ѝ става все по-трудно за постигане и надграждане.
Проучвания сочат, че алтернативата на придобиването на нови клиенти все още ви струва от 5 до 7 пъти повече, отколкото запазването на вече съществуващите такива. Клиентите днес са непостоянни и бързо откриват всяка алтернатива заради интернет и социалните медии. И не се страхуват да се променят. Въпреки предизвикателствата, всеки бизнес трябва да се фокусира над оформянето на изключителен бранд имидж, защото отплатата от това е огромна.
Накарайте ги да запомнят всяко изживяване
Днес потребителите изискват много повече от удовлетворяваща цена, за да ви бъдат лоялни. Те трябва да си спомнят тяхното „тотално изживяване“ като нещо, което изпъква – от това колко лесно е било да ви открият, през лесните процеси на покупка, до страхотните услуги. Те искат да са ваши посланици сред останалите.
В хотелската верига Ritz-Carlton например всеки служител има право да похарчи до 2 хил. долара, за да разреши проблем на някой от гостите. Ако изпитате такова внимание, със сигурност ще останете лоялни и впечатлени.
Всеки служител трябва да показва страст и лоялност
Целият маркетинг на света няма да направи бранда ви запомнящ се, ако служителите не изживяват и не комуникират това усещане. Трябва да изградите силно и мотивирано ядро, защото вашите хора са най-ценният ресурс.
Например компанията за обувки TOMS дарява чифт обувки на хора в нужда при всеки продаден чифт и допълнително стимулира работниците да са ефективни, като им предлага международни пътувания, по време на които да помагат на партньори на компанията на интересни места като Непал и Хондурас.
Петте сетива
Фокусирайте се върху иновациите в дизайна, защото визията е изключително важна, независимо в коя индустрия работите. Накарайте потребителите да усещат удовлетворение, когато си мислят за бранда ви и ще се върнат.
Маркетолозите наричат това стратегия на „петте сетива“ за усъвършенстване на потребителското изживяване и лоялността. Открийте начини да накарате потребителите ви да докоснат, чуят, видят, помиришат и дори опитат продукта ви.
Попитайте ги какво искат
Определено трябва да се вслушвате в потребителската обратна връзка и да решавате възникнали проблеми, но най-предизвикателно е да развихрите въображението на хората за продукти и услуги, чиято поява не биха могли да предвидят. Истински лоялните клиенти са тези, които ви се доверяват да ги водите напред, затова се вслушайте в това, което имат да ви кажат за бранда ви, за да ставате по-добри както за тях, така и за потенциалните аудитории.
Тези стратегии са само началото на постигането на изключителен бранд имидж, който да накара потребителите да се върнат. Преоценете доколко лоялни са ви те и установете за себе си как да поддържате това усещане.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.