Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Изследване: Изкуствен интелект планира по-добре от маркетинг специалистите
Изследване на глобалната технологична компания RTB House показа, че използването на изкуствен интелект в банер планирането осигурява над 35% повече кликове в сравнение с естествените инстинкти на професионалистите. Данните категорично сочат, че интуицията на опитните маркетинг мениджъри може да бъде надмината по прецизност при създаването на онлайн рекламна стратегия.
Изследването е проведено с търговски марки с добро дигитално представяне в Турция, Русия и Холандия. RTB House селектира вече използвани банери от най-успешните им кампании в миналото. След което стартира нови с визии, селектирани от маркетинг директори и такива, избрани от алгоритми, ползващи дълбоко учене (подразделение на изкуствения интелект, което имитира невронните мрежи на човешкия мозък).
След седмица се отчитат резултатите и преднината на изкуствения интелект е внушителна - самообучаващите се машини разпознават модели на поведение и предвиждат индивидуалните предпочитания на потребителите далеч по-добре от хората, като генерира 35% повече кликове, 7% повече конверсии и 28% повече трафик
Изводът от изследването е, че изкуственият интелект е способен да надгради резултатите на най-ефективните банер кампании от миналото.
Данните, които електронната търговия акумулира, съдържат всичко, което трябва да знаем за потрeбителите. Въпросът обаче е как да ги анализираме и използваме, казва Каталин Емилиан от RTB House.
„Човешката интуиция просто не може да се бори с решенията на изкуствения интелект. За милисекунди самообучаващите се алгоритми могат да сегментират аудиторията, да таргетират изключително точно реклама към всеки отделен потребител и да разберат в реално време промените в потребителското поведение. Освен това те избягват грешките, които маркетинг специалистите понякога взимат на база его, или остаряла информация. Маркетинг специалистите трябва да се доверят на изкуствения интелект, за да са адекватни на бързите промени в рекламната сфера. И само няколко кампании са достатъчни, за да се видят мигновенни резултати“, обобщава той.
Очевидно големите играчи в индустрията са съгласни с него – ежегодното изследване на Gartner за маркетинг бюджетите през 2016-2017-а година сочи, че разходите за нови технологии в маркетинг отделите почти са изравнени с тези в IT отделите. И дори се очаква през 2017-а да ги надминат. А инвестициите в дигитални рекламни технологии изграждат революционно ново разбиране на потребителските нужди и поведение.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Биткойнът прескочи прага от 120 000 долара
Финанси |Новите програми по графичен и UI/UX дизайн на SoftUni Creative започват с безплатен 2-седмичен курс
Технологии | Advertorial |Главният прокурор на САЩ разследва победата на Байдън на предишните избори
Свят |Петролът поскъпва, докато инвеститорите чакат изявлението на Тръмп за Русия
Енергетика |ЕС търси сътрудничество с други държави, засегнати от американските мита
Икономика |Националното разузнаване на САЩ ще разсекрети документи за тактиката на „дълбоката държава“
Свят |Сблъсъци около „делото Епстийн“: Слухове пращат в оставка шефът на ФБР заради конфликт с главния прокурор
Свят |Скандали: Македонският премиер обвини София в "опит за асимилация" и "инженерство на идентичността"
България |САЩ ще изпратят системи за противовъздушна отбрана "Пейтриът" на Украйна
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Хороскоп |Премиерът: Потенциалът на опозицията за подкрепа на вот на недоверие е около 80 депутати
България |На днешната дата, 14 юли. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

Новите програми по графичен и UI/UX дизайн на SoftUni Creative започват с безплатен 2-седмичен курс

КТ Интернешънъл представи глобалната си визия и съвместния растеж със своите партньори на Дистрибуторска конференция 2025

Коментари
Няма въведени кометари.