Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Извлечете максимума от фунията за продажби
Когато става въпрос за маркетингови фунии, има много неща, които трябва да имате предвид. И в зависимост от вашия продукт или услуга, фунията за продажби може да бъде доста дълга – което означава, че трябва да отделите много време и усилия в изработването на фуния за продажби, която поддържа клиентите ви ангажирани, информирани и готови да купуват. Ето как да извлечете максимума от маркетинговата си фуния.
Изяснете целите на фунията
Всеки може да създаде серия от имейли, които да изпрати до вашата клиентска база, но е малко по-трудно създаването на насочена фуния, която ще получи желания отговор.
Започнете процеса като направите малко проучване от какво се интересува желания от вас клиент, за какво се тревожи, какво би му попречило да закупи вашия продукт. Това са нещата, за които трябва да говорите във вашата маркетингова фуния.
И трябва да сте много наясно с целите си. Искате ли потребителите да купуват от вас? Искате ли да кажат на приятелите си за вашия продукт?
Подредете я визуално
След като имате добра представа какво искате да постигнете, е време да очертаете фунията визуално. Има някои софтуерни опции, които ще ви помогнат да направите това. Но ако не успее, винаги можете да го нарисувате на лист хартия или на бяла дъска.
Определете къде влизат във фунията (формуляр за улавяне на потенциални клиенти, социални медии, уебсайт, платена реклама и т.н.) и след това къде ще отидат. Това може да включва SMS съобщения, последващи телефонни обаждания или посещения, уебинари, имейли, видеоклипове и т.н.
Маркирайте ясно във фунията мястото, което се счита за "точка на преобразуване". Това са областите, които ще искате да проследите, за да определите дали вашата фуния е успешна или не.
Как ще мотивирате клиентите си да действат
Сега, когато имате първа чернова, си отбележете къде смятате да срещнете логичната привлекателност с емоционалната привлекателност. Имате ли достатъчно добра комбинация от двете?
Твърде много логика и няма да успеете да мотивирате клиентите си да действат сега. Твърде много емоционална привлекателност и рискувате да загубите потенциалните си клиенти, защото те няма да имат ясен план за действие. Перфектната фуния е смесица и от двете неща.
Опростете я
Искате добре обмислена фуния, която описва всичко, което искате да адресирате, но също така искате да я направите възможно най-лесна и обикновена, така че вашите клиенти да предприемат следващата стъпка. Значи е време да редактирате фунията си. Има ли твърде много стъпки в нея?Изгубва ли се съобщението за продажба в морето от имейли? Опростете процеса и помогнете на клиентите си да конвертират.
Напишете вашата фуния
След като сте прекарали известно време в планирането на вашата фуния с добра смесица от емоционална и логическа информация и сте преминали през процеса на редактиране, е време да започнете да пишете.
Започнете с чернова и накарайте други членове на екипа да прегледат текста за последващи идеи и редакции, които да внесат още малко яснота в стъпките. След това е време да стартирате. Отбелязвайте всички имейли, които нямат добра честота на отваряне или честота на кликване, и се съсредоточете върху тях за бъдещи редакции.
Източник: Дейвид Финкел, автор на "Формулата на свободата: как да успеете в бизнеса без жертване на семейството, здравето или живота", за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.