Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дайте им тема!
Вероятно знаете, че ефективната маркетингова стратегия за съдържание е задължителна за вашия сайт. Знаете ли обаче какво да направите, ако съдържанието ви не генерира отговора, на който сте се надявали? Или ако приходите ви не се увеличават, въпреки че влагате време и усилия в създаването на ново съдържание?
В миналото бях в тази позиция и трябваше да намеря нови начини да подобря стратегията си за съдържание. Един от най-ефективните методи, които открих, са стълбовете на съдържанието, пише Питър Рослер в статия за Inc.com. Съдържанието на стълба се фокусира върху определена тема, а не върху ключова дума. Можете да създадете голямо количество ценно съдържание около един стълб.
Стълбовете са ключови теми или теми, които ви помагат да се съсредоточите върху клъстери със съдържание. Стълбовите страници обхващат тема или основна ключова дума, оставяйки място за по-задълбочено отчитане чрез публикации в клъстерни блогове, които свързват обратно към оригиналната страница на стълба. Може също да сте чували това, наречено водещо съдържание или крайъгълно съдържание.
Има много потенциални ползи, които предлагат стълбовете на съдържанието. Те включват следните неща:
- Улеснете търсачките и хората да навигират във вашето съдържание
- Увеличете класирането за свързани страници
- Фокусирайте съдържанието върху това, което вашите клиенти искат
Ще намерите три основни типа стълбови страници и този, който използвате, зависи от вашите маркетингови цели. Те включват:
1. Насоки - Статиите с инструкции предоставят ценно съдържание за вашата марка и ви позволяват да се позиционирате като експерт по определена тема. Използването на страници с инструкции е добър вариант, ако искате да достигнете до хора, търсещи информация.
2. Обяснителни статии - Дългите блогове са интелигентни кандидати за стълбови страници „Какво е“ или „Какво са“. Те ще навлизат в дълбочина в определена тема. Можете да разделите подтемите на допълнителни сегменти и глави, което е от полза за сложния предмет.
3. Гидове - Гид форматите трябва да предоставят достоверно обобщение на дадена тема. Веднъж написани, няколко страници трябва да предоставят поддръжка и линк връзка към нея.
Не забравяйте, че целта на тези страници е да дадат на вашата аудитория това, което тя търси. За да направите това, трябва да помислите коя е вашата аудитория. Това ще ви помогне да определите типа съдържание, което трябва да създадете като съдържание на стълб.
Както можете да видите, има повече от няколко причини да добавите стълбове за съдържание към вашия уебсайт. Ако сте информирани и знаете какво предлагат тези страници, това ще ви помогне да постигнете желаните цели с вашия блог и уебсайт. Просто се уверете, че съсредоточавате съдържанието на вашите стълбови страници върху въпросите на вашата аудитория и това, което тя иска да знае. Така ще сте сигурни, че усилията ви са успешни.
Източник: Питър Рослер за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.