Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ново изследване от LinkedIn за промяна на подходите към брандирането (Инфографика)
LinkedIn публикува нова инфографика, която разглежда стойността на брандирането от различни гледни точки и как всеки от тези възгледи става все по-интегриран в резултат на пандемията, пише socialmediatoday.com.
Блокирането на COVID принуди повече хора да работят от вкъщи, което предизвика нова тенденция в набирането на служители и в очакванията на бъдещите служители. А нарастващото използване на онлайн търговски обекти също сближи повече аспекти на брандирането. Ето защо LinkedIn твърди, че марките трябва да обмислят как да проникват в ДНК-то на марката си в различни форми, за да осигурят последователност.
Най-ценните брандове са марките, които разказват единна история. Те се появяват последователно сред аудитории и допирни точки и различните измерения на техните марки имат изключително положителен, кумулативен ефект.
LinkedIn публикува повече за това в своето ръководство "Голямо разместване", като същевременно споделя и преглед на ключовите бележки в инфографиката по-долу.
[[{"fid":"391640","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":3631,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Character.AI забранява достъпа на потребители под 18-годишна възраст
Технологии |САЩ получават отсрочка от Китай за редкоземните елементи, но не и отмяна
Бизнес |Археолози разкриха 2000-годишно „мистериозно убийство“, докато снимат телевизионно предаване
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Най-кратката притча за вярата
Техники за успех | Advertorial |Българин в Италия спаси две жени от пожар
България | Advertorial |Колко струва един квадратен метър жилище в Алпите?
Икономика |Марк Твен публикува автобиографията си 100 години след смъртта си
Маркетинг | Advertorial |Как изглеждат бюрата на Стив Джобс, Бил Гейтс и Марк Зукърбърг?
Маркетинг | Advertorial |Ключов доставчик на Starbucks в Швейцария вкуси горчивата реколта от митата на Тръмп
Свят |Необикновено червено Ferrari смая купувачите в Лондон
Маркетинг | Advertorial |САЩ получават отсрочка от Китай за редкоземните елементи, но не и отмяна
Бизнес |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.