Ново изследване от LinkedIn за промяна на подходите към брандирането (Инфографика)

Manager News

LinkedIn публикува нова инфографика, която разглежда стойността на брандирането от различни гледни точки и как всеки от тези възгледи става все по-интегриран в резултат на пандемията, пише socialmediatoday.com

Блокирането на COVID принуди повече хора да работят от вкъщи, което предизвика нова тенденция в набирането на служители и в очакванията на бъдещите служители. А нарастващото използване на онлайн търговски обекти също сближи повече аспекти на брандирането. Ето защо LinkedIn твърди, че марките трябва да обмислят как да проникват в ДНК-то на марката си в различни форми, за да осигурят последователност. 

Най-ценните брандове са марките, които разказват единна история. Те се появяват последователно сред аудитории и допирни точки и различните измерения на техните марки имат изключително положителен, кумулативен ефект. 

LinkedIn публикува повече за това в своето ръководство "Голямо разместване", като същевременно споделя и преглед на ключовите бележки в инфографиката по-долу. 

[[{"fid":"391640","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":3631,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ