Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кои реклами в LinkedIn са най-добри за бранда ви?
Кои опции за реклама в платформата за бизнес комуникация LinkedIn работят най-добре за бранда ви? Изданието Social Media Today е направило собствена анкета по темата, за да разбере какво мисли публиката.
При 410 събрани отговора 42% от тях са в полза на криейтивите с едно изображение, на второ място са видео рекламите, а на трето – промотираните текстови публикации.
[[{"fid":"387762","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":367,"width":533,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Social Media Today
Отбелязвайки опцията „Други“ в непредставителното проучване, респондентите посочват, че рекламите от типа „карусел“ също са били ефективни за някои, докато създаването на анкети генерира силно ангажиране.
Според данните на LinkedIn неговите потребители са 20 пъти по-склонни да споделят видеоклип в платформата, отколкото всеки друг тип публикация, докато процентът на отговор за видео рекламите нараства стабилно с течение на времето. LinkedIn посочва и че видеорекламите имат средно двойно по-висока ангажираност за B2B брандовете, отколкото статичните публикации, така че има някои убедителни данни, които подкрепят използването на видеореклами пред изображенията.
Разбира се, за всяка марка работят ефективно различни инструменти, но си струва да се отбележи, че 400 отговора не е огромен размер на извадката, предвид факта, че в момента LinkedIn има около 800 млн. потребители. Но може да си струва да се замислите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.