Кои реклами в LinkedIn са най-добри за бранда ви?

Кои реклами в LinkedIn са най-добри за бранда ви?

Кои опции за реклама в платформата за бизнес комуникация LinkedIn работят най-добре за бранда ви? Изданието Social Media Today е направило собствена анкета по темата, за да разбере какво мисли публиката.

При 410 събрани отговора 42% от тях са в полза на криейтивите с едно изображение, на второ място са видео рекламите, а на трето – промотираните текстови публикации.

[[{"fid":"387762","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":367,"width":533,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Отбелязвайки опцията „Други“ в непредставителното проучване, респондентите посочват, че рекламите от типа „карусел“ също са били ефективни за някои, докато създаването на анкети генерира силно ангажиране.

Според данните на LinkedIn неговите потребители са 20 пъти по-склонни да споделят видеоклип в платформата, отколкото всеки друг тип публикация, докато процентът на отговор за видео рекламите нараства стабилно с течение на времето. LinkedIn посочва и че видеорекламите имат средно двойно по-висока ангажираност за B2B брандовете, отколкото статичните публикации, така че има някои убедителни данни, които подкрепят използването на видеореклами пред изображенията.

Разбира се, за всяка марка работят ефективно различни инструменти, но си струва да се отбележи, че 400 отговора не е огромен размер на извадката, предвид факта, че в момента LinkedIn има около 800 млн. потребители. Но може да си струва да се замислите.

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ