Дали този път не сгрешихме?

Дали този път не сгрешихме?

Сред бързо променящите се тенденции в съдържанието и потребителското търсене, за маркетолозите е все по-трудно да са сигурни, че най-новата им кампания е толкова иновативна и актуална, колкото последната. Две кампании могат да бъдат еднакви само по едно нещо – допускането на грешки. Вижте кои са най-често срещаните от тях и следете за това да не стават част от вашата работа.

1. Фокусирате се над количество пред качество

Преди 10 години едни организации откриха колко много визуалното съдържание от сорта на инфографиките може да увеличи ангажирането на потребителите им. Много от тях се наеха да произведат колкото може повече, независимо от качеството – за някои от тях тази стратегия работеше за известно време.

Но днешните аудитории са по-грамотни отвсякога по отношение на визията. Това е така, защото имат достъп до много повече визуално съдържание от който и да било друг път и качеството на това съдържание става все по-добро. Същото важи и за всеки друг вид контент, който създавате.

2. Съдържанието не е оптимизирано за целите и аудиторията

Първите въпроси, които трябва да си зададете, планирайки маркетингова кампания е какви са целите, които искате да постигнете, и кои са целевите ви аудитории.

Веднъж щом тези два фактора са ясно дефинирани, е време да изградите стратегия. Тя включва решения за това какво съдържание искате да създадете и как ще го представите пред публика.

3. Не сте успели да дефинирате визуален език на маркетинговата си кампания

Стратегията, която сте разработили, трябва да дефинира визуалният език на кампанията. Това означава определяне на правилната цветова палитра, типография и дизайн.

Визуалният език за определена кампания трябва да се придържа към цялостната идентичност на марката ви, но може да включва и някои допълнителни, специфични за случая елементи или леки промени, направени с цел постигане на по-добър успех.

4. Не сте оптимизирали съдържанието си за всеки канал

Особено при визуалното съдържание, оптимизацията за различни канали е от първостепенно значение. Не искате да инвестирате време и ресурси в създаването на нещо качествено, единствено за да изглежда зле след това на някои от каналите, които използвате. Много компании пропускат този момент.

Представете си например, че сте направили 2-минутно видео. Изглежда супер в YouTube. Но понеже е хоризонтално ориентирано и прекалено дълго за Instagram, публикуването на отрязък от него в историята ви може да накара брандът ви да изглежда непрофесионален.

Адаптирайте създаденото от вас за всяка платформа, която използвате, за да ви бъде от максимална полза.

И въпреки че обстановката постоянно се променя, обърнете внимание на тези четири насоки при разработването на следващата ви маркетингова кампания.

Ейми Балие, главен изпълнителен директор на Killer Visual Strategies за Inc.com, превод: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Времето: Жълт код за интензивни валежи в 23 области в страната
Германски надзоорен орган иска Apple и Google да блокират DeepSeek
Червени флагове, за които да внимавате, когато сте на интервю за работа