Лоялни клиенти – силен бранд

Лоялни клиенти – силен бранд

Лоялността е един от важните фактори за дългосрочния успех на бизнеса. Ако брандовете не изграждат такава във времето, рискуват да работят единствено с неустойчива клиентска база, която да ги постави в ситуация на несигурност. Според Том Уилрайт, главен изпълнителен директор на Wealthability, има 4 важни точки от изграждането и поддържането на силен потребителски актив.

Създайте отлично изживяване

Поставянето на клиента в центъра е най-важната функция на бизнеса. Това обхваща начина, по който ангажирате потребители, общувате с тях, създавате резултати и конкретни усещания у тях. Отличното изживяване ще доведе до много препоръки.

Високоефективен екип

За да привлечете хората и да печелите от тях, трябва да изградите високоефективен екип, който не се нуждае от това постоянно да бъде наглеждан. Ключът е да запазите най-добрите за дълго време и да обучите аматьорите, за да ги превърнете в добри експерти. Когато екипът ви е силен, може да работи бързо и ефективно, като същевременно поддържа високо ниво на обслужване на клиентите.

Фокусирането върху мисията и нейното изпълнение вместо върху правенето на още приходи от страна на компанията дава на екипа цел и мотивация за отлично представяне.

Създавайте системи, които служителите лесно да следват

Клиентското обслужване е важен фактор, който прави потребителите щастливи, но как да отделите време за нуждите на хората, като същевременно имате и други задачи? Ключът е да работите по-умно, а не повече. Създайте нови системи, които позволяват на служителите да осъществяват по-малко процеси, като същевременно поддържат високо качество. Това е възможно благодарение на изкуствения интелект и машинното обучение.

Повече стойност за по-малко време

Чудесен начин да създадете по-голяма стойност е да обучите клиента да прави онова, което е в негов интерес. Това му дава възможност да взема умни решения, като същевременно позволява на екипа да съсредоточи силите си върху друго.

***

Лоялните клиенти са важни за растежа на всяка една компания. Уверете се, че имате такива и че се откроявате, за да ви препоръчват сред други клиенти и да се връщат при вас.

По материал на Том Уилрайт, главен изпълнителен директор на Wealthability, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ