Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Лоялни клиенти – силен бранд
Лоялността е един от важните фактори за дългосрочния успех на бизнеса. Ако брандовете не изграждат такава във времето, рискуват да работят единствено с неустойчива клиентска база, която да ги постави в ситуация на несигурност. Според Том Уилрайт, главен изпълнителен директор на Wealthability, има 4 важни точки от изграждането и поддържането на силен потребителски актив.
Създайте отлично изживяване
Поставянето на клиента в центъра е най-важната функция на бизнеса. Това обхваща начина, по който ангажирате потребители, общувате с тях, създавате резултати и конкретни усещания у тях. Отличното изживяване ще доведе до много препоръки.
Високоефективен екип
За да привлечете хората и да печелите от тях, трябва да изградите високоефективен екип, който не се нуждае от това постоянно да бъде наглеждан. Ключът е да запазите най-добрите за дълго време и да обучите аматьорите, за да ги превърнете в добри експерти. Когато екипът ви е силен, може да работи бързо и ефективно, като същевременно поддържа високо ниво на обслужване на клиентите.
Фокусирането върху мисията и нейното изпълнение вместо върху правенето на още приходи от страна на компанията дава на екипа цел и мотивация за отлично представяне.
Създавайте системи, които служителите лесно да следват
Клиентското обслужване е важен фактор, който прави потребителите щастливи, но как да отделите време за нуждите на хората, като същевременно имате и други задачи? Ключът е да работите по-умно, а не повече. Създайте нови системи, които позволяват на служителите да осъществяват по-малко процеси, като същевременно поддържат високо качество. Това е възможно благодарение на изкуствения интелект и машинното обучение.
Повече стойност за по-малко време
Чудесен начин да създадете по-голяма стойност е да обучите клиента да прави онова, което е в негов интерес. Това му дава възможност да взема умни решения, като същевременно позволява на екипа да съсредоточи силите си върху друго.
***
Лоялните клиенти са важни за растежа на всяка една компания. Уверете се, че имате такива и че се откроявате, за да ви препоръчват сред други клиенти и да се връщат при вас.
По материал на Том Уилрайт, главен изпълнителен директор на Wealthability, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.