Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг уроци от големите в бизнеса
Никога не съм срещал бизнес, който не иска да усъвършенства корпоративния си брандинг или маркетинга. Най-добрите бизнеси в света изграждат страхотни марки и маркетингови стратегии с продължителна инвестиция и в двете. Те наемат големи екипи и най-ярките професионалисти, които непрекъснато да откриват начини за подобряване и растеж.
И все пак, повечето от нас нямат огромни бюджети. Нуждаем се от начин да „хакнем“ процеса на създаването на добра марка и изграждането на високоефективни маркетингови кампании. За щастие, има лесен начин да направим това. Вижте три важни урока от едни от най-големите компании, които можете да използвате и в полза на вашата собствена.
1. Застанете зад нещо
Потребителите, особено милениалите, искат компаниите да застават зад нещо и са готови да платят за него. Nike е чудесен пример за бранд, който има куража да заема позиции по социални проблеми. Компанията публикува видео с участието на бившата NFL звезда и активист Колин Каперник. Във видеото Каперник моли зрителя да „повярва в нещо‘. Това беше смела позиция, на фона на разговорите около спортисти, расовото неравенство и полицейската жестокост. Акциите на Nike се увеличиха с над 30% след кампанията.
2. Данните и контекстът са всичко
Данните са движещата сила зад стабилните маркетингови решения, а данни има повече от всякога. Онлайн маркетингът предоставя множество информация, нужна на маркетинговите експерти, за да усъвършенстват кампаниите си. Важно е да отбележим, че потребителите не живеят във вакуум. Добрите брандове знаят, че контекстът е всичко.
Domino’s Pizza използва добре контекста, за да увеличава продажбите. Забелязах креативна интеграция между Domino’s и IFTTT (платформа за смарт домове). Тя позволява потребителите да автоматизират процеса по поръчване на пица, според контекста. Например, ако любимият отбор на един клиент е готов за мач, или в прогнозата за времето предвижда дъжд, автоматично се появява съобщение, което предлага на човека да си поръча пица.
3. Не забравяйте офлайн маркетинга
Независимо дали става въпрос за реклами във Фейсбук, или за използване на инфлуенсъри, няма съмнение, че почти всички се фокусират върху онлайн маркетинга. Това дава възможност да разказвате истории чрез офлайн медии, където конкуренцията ще е по-малка.
Bluewater Technologies (технологична компания за производство на рекламни пана), която е работила с General Motors, открила възможност да достигне до потребителите на автомобилния гигант и да ги ангажира извън смартфоните им. Чрез дигитални табели при местни дистрибутори, General Motors може да персонализира кампании за различни региони, пазари и потребители. В много случаи настоящите и потенциалните клиенти прекарват времето си при тези дистрибутори, без да са ангажирани с нещо. Това помага за укрепване на марката и връзката с потребителите, както за предлагането на нови продукти и услуги.
Андрю Томас, основател на Skybell Video Doorbell за Inc.com, превод: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.