Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг моделът на кафе филтъра
Този процес е важен, защото не всички посетители, които гледат уебсайта ви, незабавно стават ваши клиенти. Всъщност това се случва при едва 2% от тях. Само един на всеки 50 души ще купи от вас незабавно. Останалите взаимодействат с бизнеса ви средно 5 пъти преди да вземат решение за покупката.
Това е така, защото потенциалните ни потребители искат да научат повече за нас и за това дали продуктът ни им приляга. Те искат да се убедят, че останалите хора, които са си го купили, имат положителни изживявания.
От ранна възраст сме научени да сме подозрителни, когато става дума за финансови въпроси. Следователно, нашите клиенти трябва да получат възможността да си изградят доверие към вас. Ваша е задачата да преминете заедно с тях по този път, да премахнете всички съмнения и резервираност. Този процес ще донесе продажби.
Моделът на кафе филтъра
Да си представим, че имаме кана с кафе с пластмасов филтър, който е стар и има пукнатини. Това означава, че ако излеете топла вода отгоре, ще получите малко по-малко кафе отдолу. То все още е вкусно, но голяма част от горещата вода изтича през пукнатините.
Пренасяйки това в онлайн продажбите, би означавало, че непознатите са най-отгоре, а настоящите потребители – най-отдолу.
[[{"fid":"356612","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1040,"width":720,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Франц Зауерщайн
Този кафе филтър може да се раздели на няколко фази. Непознатите са тези, които все още не са имали контакт с бранда ви и вероятно дори не знаят, че съществува. После обаче те се превръщат в посетители на уебсайта ви, а постепенно достигат и до нивото на заинтересовани от вашите продукти, когато вече ви имат доверие.
Накрая превръщаме в редовни клиенти тези хора, като им продадем подходящи за тях продукти, които улесняват живота им и решават техен проблем. Когато са достатъчно удовлетворени от вас, потребителите могат да станат евангелисти – тези, които споделят с приятели и познати за вас.
Всяка отделна фаза си има предварителна цел. Във всяка една от тях например посетителят трябва да направи нещо различно, за да продължи напред. Този факт не е ясен за него, но е ясен за вас. Знаейки това, можете да го водите напред към осъществяването на продажбата.
Този модел ще ви помогне да запълните празнините в тактиките си, да приложите нови такива, както и да премахнете онова, което не работи за вас. Прилагайте го колкото е нужно, докато не превърнете непознатите в клиенти.
Франц Зауерщайн за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.