Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|На върха в социалните мрежи (инфографика)
Социалните мрежи стават по-важни за маркетолозите по време на пандемията според скорошна анкета на CMO Survey, като онези, които са се насочили към платформите, бележат голяма възвръщаемост на инвестициите си, пише Social Media Today.
Ясно е, че социалните мрежи ще продължат да имат решаваща роля в привличането на клиенти, особено в света след пандемията. Затова маркетинг лидерите трябва да планират стратегиите си онлайн.
За да помогне с това, екипът на Grazitti Interactive събира на едно място стратегии и тактики, които да ви помогнат да установите по-гъвкав подход за управление на социалните мрежи през 2022 година.
Вижте инфографиката!
[[{"fid":"384457","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":7460,"width":595,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.