Най-важните две съставки на радио рекламата

Най-важните две съставки на радио рекламата

Когато компаниите планират маркетинг, радиото често е изключвано от списъка им от медийни канали. В същото време радиоспотовете може да бъдат високо ефективен инструмент за достигане до целевия пазар. Те може да са явно, успешно средство за рекламиране, ако са изработени правилно, както и изключително разочароващи, ако са направени не както трябва.

Първата стъпка за всяка фирма, решила да прегърне радиото като своя медия и да му гласува доверие, е в това ръководството й да разбере много добре и в детайли как радио рекламата работи. За да бъдете успешни чрез тази медия, трябва да следвате две неща: ясно съобщение и постояноство.

Най-голямата грешка, която компаниите правят, е да мислят, че 60 секунди ефирно време означава, че трябва максимално да се възползват от него и да наблъскат колкото може повече излъчена информация. Реклами като тези стават натоварващи, объркващи и скучни. Те карат хората да ги заглушават, което прави похарчените рекламни пари безсмислени.

Поставете се в ролята на слушателя. Пуснете радиопрограма и се заслушайте в рекламите в нея. Обърнете внимание на тези, които успяват да грабнат вниманието ви и на останалите, които слушате, но не чувате. След това се замислете защо първите ви въздействат така. Ако конкурент има успешен радио спот, чуйте го и разберете какво се харесва в него на аудиторията, към която и вие се стремите.

Добрата реклама не разказва истории, тя създава

С постоянство в излъчването съобщението ви ще бъде чуто. Ако се фокусирате върху един или два предлагани от вас продукта или услуги ще сторите най-добре. Ако в бъдеще желаете да рекламирате други ваши предложения, създайте втора, трета, отделна реклама за тях. След това ги сложете в ротация с първата и така ги редувайте. Правейки това ще извършите един от успешните трикове в радио рекламирането и ще ви излезе по-малко пари. Всяко от съобщенията трябва да бъде излъчвано достатъчно пъти, за да може да се регистрира от публиката.

Хората се придвижват вътре и извън вашия таргет пазар постоянно. Ето защо, да бъдете в ефир постоянно ще създаде повече популярност и по-траен отпечатък в ума на слушателите и потенциални купувачи. Смята се, че обикновено човек трябва да чуе една радио реклама 20 пъти или повече, за да я разбере добре, да я запамети и да различи продукта в процеса на покупка. Ако телефонът на фирмата ви започне да звъни, ще знаете, че сте си свършили работата с радио рекламата добре. От друга страна, ако не можете да си позволите да се фокусирате само върху един продукт или услуга и да закупите правилно рекламно време, в което спотът ви да се върти постоянно, може би е най-добре да се насочите към различен канал, за да рекламирате.

Матю Торън коментира темата в сайта YoungEntrepreneur

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата
3 необичайни, но ефективни начина да откажете цигарите