Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Какво казваш? Не, как го казваш!
Начинът, по който говорите на потребителите си, може да накара продуктите ви да изпъкнат и да ви осигури продължителна потребителска лоялност. Експериментирайки с различни канали, можете да откриете нови начини да постигнете тези две неща.
Пишете есемеси
Проучване на изследователския център Pew посочва, че 96% от населението на САЩ притежава телефон, а 81% – смартфон. Такава тенденция има и в други държави по света. Писането на текстови съобщения може да ви се струва демоде, но ви осигурява директен контакт с потребителите. Освен това според Арън Евънс, главен изпълнителен директор на компанията за есемес маркетинг Drips, имат 93% честота на отваряне, в сравнение със средните 25% при имейлите, тази цифра изглежда още по-внушителна.
Прибавете уеб чатовете
Много компании не успяват да добавят допълнителни комуникационни канали в уебсайта си, с което по-добре да достигнат до купувача. Уеб чатовете често се използват при обслужването на клиенти, но се пренебрегват в самия процес на продажбата. Според проучване на Forrester потребителите, които си взаимодействат с един бранд чрез уеб чат, има 2.8 пъти по-голяма вероятност да направят покупка.
Най-ефективните инструменти за продажба са проактивни. Първоначалната информация, когато някой за първи път посети уебсайта ви, улеснява ангажирането.
Чатботовете могат да са полезни при задаването на базови въпроси, но се уверете, че имате и истински човек, който може да реагира в реално време на по-сложните такива. Важно е да създавате позитивни усещания.
Заложете на обратната връзка
Трябва да комуникирате ефективно с потребителите и след като си купят от вас. Позволете им да споделят мнението си в уебсайта ви и в социалните мрежи и го използвайте, за да се подобрите.
Освен това използването на инструменти като Sprout Social и Mention за проследяване на коментари сред множество платформи ще ви позволи да отговаряте на всички тях възможно най-бързо. Когато става дума за негативно мнение, не нападайте и не се оправдавайте, особено онлайн, където всички могат да видят отговора ви. Вместо да задълбочавате проблема, предложете решение.
В маркетинга не винаги става въпрос какво казваш, а как го казваш. Много често резултатите зависят от използването на правилните комуникационни канали. Достигането до потребителите лесно и плавно гарантира, че ще видят посланието ви.
Карол Санкар, основател на The Confidence Factor, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.