Нова глобална програма от бранда Somersby, разработена от БГ екип

Нова глобална програма от бранда Somersby, разработена от БГ екип

Популярният сайдер Somersby въвежда нова глобална програма, насочена към потребителите, съобщават представители. 

Тя се казва "Златни Somersby моменти" и е разработена от българския екип на бранда. Ще бъде приложена във всички пазари на производителя Карлсберг Груп под наименованието #magicmoments. Продиктувана е от факта, че потребителите търсят и ползват нови ритуали на консумация, продиктувани от съвременния стил на живот и нуждите на модерното общество.

Програмата предлага нови поводи и моменти за консумация на Somersby. Тя включва специално разработена чаша за “Златни Somersby моменти“, избрана да е на високо столче и с широко гърло и рамене, което дава възможност за едновременно "мултисензорно преживяване" (широкото гърло помага на вкусовите рецептори да възприемат усещането максимално добре, както и на обонянието да вдъхне аромата на напитката). Включват се още рецепти за Somersby коктейли, добавки за коктейли на основата на Somersby, сред които розмарин, мента, цитрусови кори, кора краставица, кокосови стърготини и годжи бери (които стимулират експериментирането с различни вкусове и аромати).

В разработването на програмата взе учaстие един от най-известните бармани в България - Драгомир Иванов. Той е имал за задача да направи вече познатите вкусове Somersby неочаквано интересни и нови. В специални рецепти за Somersby коктейли, Драго е добавил различни вкусове и съчетания от билки, подправки, плодове, дори и зеленчуци. 

"Somersby Златни моменти" ще може да се опита в подбрани заведения, наречени условно “Somersby Garden” (“Градините на Somersby”). Сред тях са Public bar (София), By the Way (София и Лозенец), Beach bar (София), Ателие (София), Villa Arte (Лозенец). В "Градините на Somersby" ще има презентации на коктейли Somersby, както и обучения по дегустации на различните вкусове.

Somersby е водещият бранд в категорията на сайдерите у нас през последните 5 години. Той се предлага у нас в 4 разновидности: с вкус на ябълка, круша, къпина и боровинка. По последни данни на агенция Nielsen A/S, за първите четири месеца на 2017 година Somersby представлява 59% в обем от пазара на сайдери у нас, както и 68% в стойност от същия пазар.

Продуктовото портфолио на Карлсберг България включва освен Somersby и разнообразие от бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ