Думите, с които ще блеснеш

Думите, с които ще блеснеш

Съдържанието е цар - златно правило, което отново събира много внимание на новия дигитален пазар. Всеки бизнес, който установява своето дигитално присъствие, се състезава за завладяващо и отчетливо съдържание.

В този момент всички са наясно, че само съдържанието на уебсайт може да работи като промяна на играта. Това важи за всеки нов бизнес или утвърден бизнес, който не се представя добре на физическия пазар. Продуктът не е единственият елемент на контакт между купувача и производителя. Бизнесът също се нуждае от уебсайт с добре обмислено съдържание, което отговаря предимно на три въпроса за продукта или услугата, които хоства.

Като начало се разглежда факта дали продуктът или услугата осигуряват решение на проблема. Второ, това съдържание обяснява процедурите, при които продуктът или услугата биха помогнали за решаването на проблема. И накрая, разходите, необходими за придобиване на този продукт или услуга.

Освен естеството на продукта или услугата, тук значение има и начинът, по който е представен. Без съмнение творческото съдържание допринася за по-високото класиране на уебсайта в резултатите от търсенето и по-добри резултати в SEO таблата за управление. Процедурите и съветите за създаване на привлекателно съдържание могат да бъдат стеснени до няколко избрани области. По-долу са изброени няколко стъпки и техники за създаване на успешен уебсайт.

Компактно и просто съдържание 

Помислете за написването на съдържание на уебсайт за компания за продажба на плодови сокове, която просто създава бизнес през интернет без специална клиентска база и без физически магазини.

Съдържанието на уебсайта е единственият шанс за бизнеса да блесне на пазара. В такава ситуация, ако писателят реши да оформи съдържанието с трудна фразеология, резултатът не би бил особено добър. То трябва да бъде лесно разбираемо и завладяващо, като се има предвид, че ще достигне до хиляди хора чрез различните инструменти на дигиталния маркетинг.

Описанията на продукти, комуникационни услуги и навигация през целия уебсайт трябва да бъде оформено чрез лесно разбираем език, за да могат по-големите маси да го прочетат.

Използване на мултимедия 

Време е бизнесът да спре да разчита единствено на силата на думите и да започне да оценява същността и въздействието на мултимедията. Известен факт е, че нашият мозък се обръща към елементите на зрението и звука и най-вече помни информацията, записана чрез усещането за зрение и звук. Това е единствената причина децата да се насърчават да четат на глас, докато учат, за да могат ефективно да тренират сетивата си.

По същия начин, включването на мултимедия като снимки и интерактивни форми на видео и аудио привлича повече клиентите и посетителите на сайта. Изследванията показват, че докато разглеждат снимки на продуктите, потребителите остават по-дълго на аудио-визуалните презентации на продукта, отколкото само на картината.

Тези статистически данни доказват, че ценят аудио-визуалната форма повече от просто статични изображения. Екипите по съдържание трябва да вземат предвид тези знания и да ги включат в своите стратегии.

Въвеждане на ключови думи 

Едно от най-големите оръжия на уебсайтовете са ключовите думи. Те обикновено се дефинират като думите и фразите, чрез които се инициират и класират резултатите от търсенето. Правилното количество ключови думи, вложени в съдържанието и добре разпределени в целия текст, увеличава представянето в резултатите от търсенето.

Също така е важно авторът на съдържание или екипът да допълват ключовите думи, подходящи за бизнеса. Включването им помага на алгоритъма на търсачката, осигуряващ по-добро позициониране на бизнеса при търсене в интернет. 

Прост потребителски интерфейс и UX 

В бизнеса със съдържание се очаква човек да е наясно с UI и UX, двете линии за успешно съдържание. Много е важно уеб страниците и съдържанието да бъдат проектирани така, че потребителят да не се сблъсква с трудности, докато навигира в сайта.

Потребителският интерфейс не трябва да има изоставане и проблеми, така че потребителското изживяване да е оптимално. Ако посетителят бъде впечатлен, това ще го накара да прекара повече време в уебсайта, а може би дори да закупи продукт или два. 

Ангажиращо комуникативно съдържание

Използването на съдържание със закачливи фрази и прецизно изпълнение вече е установено. Допълнителен аспект обаче е, че съдържанието трябва да е комуникативно. Посетителят трябва да почувства, че не просто вижда думи на уебсайт, а опит на производителя да комуникира с него.

Тази тактика се занимава с емоциите, въртящи се около всеки продукт, и води до това, че клиентите стават по-ангажирани чрез думите. Те започват да се привързват и към продуктите, което води до категорични покупки.

Съдържание без грешки 

И накрая, съдържанието без грешки е пълно съдържание. Концепцията за граматически грешки, логически грешки, грешки във фразеологията и предаването на мисли са непростими в този бизнес. Текстовете трябва да са ясни с точна пунктуация и граматика. След като това бъде постигнато, заедно с предишните точки, съдържанието е готово да служи на целта си - да привлече клиенти към вашия бизнес.

Източник: Бхавик Сархеди, главен изпълнителен директор и основател на агенцията за писане на съдържание Write Right, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ