"Отвори ума си" - един добър експеримент на Heinеken

Нова кампания с идейна и социална насоченост на Heineken в САЩ печели одобрение с концепцията и изпълнението си. В центъра й е залегнал кратък филм с две двойки непознати хора, съгласили се да участват в странен опит. Сюжетът е следният: двама непознати се срещат за първи път в голямо помещение с вида на склад. Събраните двойки са предварително избрани така, че да са съставени от хора с абсолютно противоположни мнения по определен въпрос - екология, феминизъм или други разделящи теми.

Двамата участници в експеримента се запознават, сглобяват заедно дървен бар и преди да им бъде предложена бира, която да изпият заедно на бара след като са усетили вече че са си приятна компания, им се излъчва на екран предварително заснет запис с всеки от тях. В записа се вижда как всеки заявява категорична, агресивна позиция по даден въпрос (екология, феминизъм, друго). Позицията е обидна за другия и напълно противоположна на неговата.

След това от Heinken питат хората дали искат да останат на по бира с другия и да си поговорято (или да си тръгнат, защото абсолютно не са съгласни с мнението му по въпроса и не общуват с такива лица). Резултатът оставяме да видите сами. 

Тази реклама, озаглавена "Разделени от светове" ("World's Apart") засрамва с дълбочината си и ефекта от нея редица други неуспешни опити за социални послания от марките, включително кампанията на Pepsi в САЩ с модела Кендъл Дженър, посочва Business Insider. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ