Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ето ги, победителите в "BAAwards’2018 - БАРкод на успеха"
12 награди бяха раздадени в петото издание на конкурса BAAwards, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР)
Надпреварата, която по традиция търси и отличава най-добрите и работещи за клиентите маркетингови кампании, реализирани у нас през последната година, тази година се проведе под надслов "BAAwards’2018 - БАРкод на успеха". За участие бяха подадени 44 кампании. За първи път бе учредена и специална категория за студенти.
Конкуренцията бе висока, селекцията трудна, споделиха представители на журито, което в крайна сметка определи победители в следните категории:
- „Нов продукт“: кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“
Компания: Загорка АД /Виктория Мадемова-индивидуална награда
- "Нов продукт": кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“
Компания: Актавис ЕАД
- "Новa услуга": кампания Жилищен кредит „Безлихвен край“
Компания: Пощенска банка
- "Активиране на бранд": кампания „Почисти и разкраси с Cif“
Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда
- "Активиране на бранд": кампания „Decathlon – Пътят към Малта“
Компания: Декатлон България
- Второ място в категория "Активиране на бранд": кампания „Добри заеми, добри приятели“
Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД
- "Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук“
Компания: TELUS International Europe
- "Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара": кампания „Фини кори, фини творби“
Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда
- "Корпоративен ребрандинг": кампания „Мтел става А1“
Компания: А1 България ЕАД
- "Продуктов ребрандинг": кампания „Загорка- Доброто Тук“
Компания: Загорка АД
- Студентска награда:
1-во място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ / Деница Раднева, Нов български университет.
2-ро място: Кампания „TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови финансови услуги“/ Борислава Стоименова, УНСС.
“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините - 10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес, на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България”, коментира на церемонията изпълнителният директор на БАР Росен Мисов.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.