Ето ги, победителите в "BAAwards’2018 - БАРкод на успеха"

Ето ги, победителите в BAAwards’2018 - БАРкод на успеха

12 награди бяха раздадени в петото издание на конкурса BAAwards, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР)

Надпреварата, която по традиция търси и отличава най-добрите и работещи за клиентите маркетингови кампании, реализирани у нас през последната година, тази година се проведе под надслов "BAAwards’2018 - БАРкод на успеха". За участие бяха подадени 44 кампании. За първи път бе учредена и специална категория за студенти.

Конкуренцията бе висока, селекцията трудна, споделиха представители на журито, което в крайна сметка определи победители в следните категории:

- „Нов продукт“: кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“

Компания: Загорка АД  /Виктория Мадемова-индивидуална награда

- "Нов продукт": кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“

Компания: Актавис ЕАД

- "Новa услуга": кампания Жилищен кредит „Безлихвен край“

Компания: Пощенска банка

- "Активиране на бранд": кампания „Почисти и разкраси с Cif“

Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда

- "Активиране на бранд": кампания „Decathlon – Пътят към Малта“

Компания: Декатлон България  

- Второ място в категория "Активиране на бранд": кампания „Добри заеми, добри приятели“

Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД 

- "Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук“

Компания: TELUS International Europe 

- "Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара": кампания „Фини кори, фини творби“

Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда

- "Корпоративен ребрандинг": кампания „Мтел става А1“

Компания: А1 България ЕАД  

- "Продуктов ребрандинг": кампания „Загорка- Доброто Тук“

Компания: Загорка АД  

- Студентска награда:

1-во място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ / Деница Раднева, Нов български университет.

2-ро място: Кампания „TeTrade - Учи.  Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови финансови услуги“/ Борислава Стоименова, УНСС.

“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините - 10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес, на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България”, коментира на церемонията изпълнителният директор на БАР Росен Мисов. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ