Преди да сменим пиар агенцията

Преди да сменим пиар агенцията

Прегледът на 2-3 класации с най-добрите пиар агенции не е достатъчно при избирането на дългосрочен партньор, отговорен за добрата репутация на една компания. Нужно е по-обстойно информиране, за да получавате задоволителни резултати и да изразходвате максимално ефективно маркетинговия си бюджет.

Даниел Сабрина, изпълнителен директор на Tribe Builder Media, също се е сблъсквала с избора на пиар агенция и от опита си знае, че има няколко въпроса, които всеки трябва да си зададе, преди да вземе финалното си решение.

Как агенцията ще помогне да достигнете до своята таргет аудитория?

Проучете възможностите на агенцията да съвпадне с вашите бизнес цели. Тя трябва да е способна да предостави стратегии, които ще позиционират бизнеса ви, така че да се появява на места, характерни за таргет аудиториите ви.

С какви умения може да допринесе агенцията за кампанията ви?

Работата с пиар професионалисти с журналистически опит може да ви е от полза, когато ви трябва връзка с вестници, списания или уеб редактори. И все пак, това не трябва да е единственото предимство, което една агенция предлага. Фирми с възможности за фотография, анализи и дигитален маркетинг могат също да ви осигурят релевантни кампании и ефективност, на фона на постоянно усъвършенстващите се тенденции към потребление съдържание.

Агенцията инвестира ли и как в току-що появили се технологии?

Агенциите могат да използват изкуствен интелект и прогнозиращи анализи, за да помагат на клиентите да откриват нови възможности да се разширят, да вземат информирани решения при управлението на кризи и да настройват кампаниите си, на база обратна връзка в реално време. Клиентите, работещи с пиар агенции, които използват тези технологии, ще имат голямо предимство, особено имайки предвид колко безразлични са повечето пиар специалисти относно важността на тези инструменти.

Как агенцията се свързва с влиятелни личности?

Въпреки че интернет улесни връзката с важни контакти по целия свят, нито един от тези методи не може да преодолее силата на комуникацията лице в лице с влиятелните личности. Проучване на GreatBusinessSchools.org установява, че 95% от анкетираните бизнес професионалисти определят срещите лице в лице за важни за осигуряването на дългосрочни бизнес взаимоотношения. Докато значението на дигиталния маркетинг и публичността не могат да бъдат отхвърлени, работата с пиар агенции, които също оценяват личната комуникация с влиятелни контакти, може да е от полза за цялостната ви стратегия.

По материал на Entrepreneur.com, автор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ