Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Publicis One създава общ ресурсен център за медия планиране
Най-голямата комуникационна група в България - Publicis One, обяви създаването на медийния клъстер Publicis One Media. В него влизат познатите на българския пазар медийни агенции Zenith и Starcom, както и новият бранд Blue 449, наследник на Equinox. Промяната е част от по-мащабен процес на бизнес трансформация в Publicis One на всичи пазари, където оперира групата, съобщават нейни представители.
Publicis One Media ще действа като общ ресурсен център за медия планиране и купуване и сътрудничество с творческите и маркетингови ресурси в Publicis One. Създаването му дава възможност да се използват експертизата и знанието на всички специалисти в групата, като по този начин се увеличава добавената стойност за клиентите. Същевременно медийните брандове запазват своята идентичност, самостоятелност, методология на работа, клиентска база и независимо управление, като безусловно се спазват принципите за конфиденциалност и конкурентност.
Publicis One Media ще се ръководи от Десислава Стоянова и Весела Апостолова. Двете имат основна заслуга за развитието и успехите на Zenith, заемайки ръководни позиции в нея дълги години. Александър Бирцоев, досегашен медия мениджър в Zenith, застава начело на агенцията. Starcom, която от юни 2016 година се присъедини към Publicis One като част от процесите по интегриране на дейностите на веригите, собственост на Publicis Groupe, продължава да бъде управлявана от Велислава Анастасова. Новата агенция в клъстера, Blue 449, ще бъде ръководена от Мария Георгиева, досегашен медия мениджър на Equinox.
„Целта е да използваме максимално ресурсите на Publicis One в глобален и локален план и да ги адаптираме за нуждите на клиентите и потребителите. С новата структура ще имаме по-тясно сътрудничество с експерти в различни области и ще предлагаме цялостни решения, които са базирани на данни, идентифицират и решават конкретни проблеми и са комуникационно и творчески издържани“, споделя Десислава Стоянова.
Другата промяна в Publicis One е свързана с Blue 449, която влиза като нов медиен бранд на българския пазар. Философията на агенцията за „open source“ означава, че марката е отворена за външен принос и тясно сътрудничество с клиенти, потребители и партньори, които спомагат за нейното развитие на идейно ниво по прозрачен и ефективен модел.
„Концепцията ни е, че сме в постоянно движение и търсене на следващите нови идеи, които да ни развиват напред. Енергията на бранда Blue 449 е заразителна и имаме ясен подход, основан на любопитство, неуморно търсене на начини за подобряване на работата. Създаваме и използваме мрежа от хора, която може да ни е от помощ в различни ситуации. Гъвкави сме и винаги готови да експериментираме. Уверени сме, че тази промяна ще донесе добавена стойност за клиентите ни и ще постави начало на нови партньорства“, заявява Мария Георгиева.
Екипът на Blue 449 ще работи за досегашните клиенти на Equinox - Renault Nissan Bulgaria с марките Renault, Nissan и Dacia, Ferrero, BNP Paribas Personal Finance, Mr. Bricolage, Omega Pharma, Тандем.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.