SMS маркетингът се завръща!

SMS маркетингът се завръща!

Тази история започна преди много години, но на фона на социалните мрежи и блоговете, бе малко позабравена. SMS маркетингът обаче все още не се е изчерпал – по данни на Frost & Sullivan текстовите съобщения са с 4 пъти по-отваряни, в сравнение с имейлите. Ако това не е достатъчно основателна причина да му се доверите, ето още няколко.

Ще изпъкнете

Вместо да се борите с останалите рекламодатели в Google и Facebook, чрез SMS-ите можете да комуникирате директно с потребителя, и то в среда, лишена от разсейване. Това не означава, че останалите дигитални инициативи нямат място в стратегията ви – проблемът е, че всички имат същата идея като вашата и десетки бизнеси „бомбардират“ потребителите неколкократно всеки ден.

При SMS маркетинга не е нужно да се борите за вниманието на потребителите. Те ви дават пряк контакт за общуване, както и възможност да изпъкнете спрямо конкурентите.

Можете да отговорите на очакванията на клиентите

За SMS маркетинга трябва да получите съгласието на потребителите. Можете да съберете телефонните номера на потребителите, когато се абонират за информационния ви бюлетин или при регистрация в уебсайта ви, като ги осведомите за целите си.

Евтино е

За разлика от имейл маркетинга, който често отчита ниска възвръщаемост на инвестициите, при SMS-ите нещата стоят различно – всяка вложена сума се връща с около 25 пъти повече. Цената зависи от това колко съобщения искате да изпратите, можете да зададете и предварително бюджета, който сте готови да заделите.

Вероятно използвате усилено останалите полезни инструменти на дигиталния маркетинг, докато съвсем сте забравили съществуването на този, или пък отдавна го смятате за много безперспективен. Време е да прегледате данните, с които разполагате, и да ги използвате по възможно най-доходоносния начин.

По материал на Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ