Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|SMS маркетингът се завръща!
Тази история започна преди много години, но на фона на социалните мрежи и блоговете, бе малко позабравена. SMS маркетингът обаче все още не се е изчерпал – по данни на Frost & Sullivan текстовите съобщения са с 4 пъти по-отваряни, в сравнение с имейлите. Ако това не е достатъчно основателна причина да му се доверите, ето още няколко.
Ще изпъкнете
Вместо да се борите с останалите рекламодатели в Google и Facebook, чрез SMS-ите можете да комуникирате директно с потребителя, и то в среда, лишена от разсейване. Това не означава, че останалите дигитални инициативи нямат място в стратегията ви – проблемът е, че всички имат същата идея като вашата и десетки бизнеси „бомбардират“ потребителите неколкократно всеки ден.
При SMS маркетинга не е нужно да се борите за вниманието на потребителите. Те ви дават пряк контакт за общуване, както и възможност да изпъкнете спрямо конкурентите.
Можете да отговорите на очакванията на клиентите
За SMS маркетинга трябва да получите съгласието на потребителите. Можете да съберете телефонните номера на потребителите, когато се абонират за информационния ви бюлетин или при регистрация в уебсайта ви, като ги осведомите за целите си.
Евтино е
За разлика от имейл маркетинга, който често отчита ниска възвръщаемост на инвестициите, при SMS-ите нещата стоят различно – всяка вложена сума се връща с около 25 пъти повече. Цената зависи от това колко съобщения искате да изпратите, можете да зададете и предварително бюджета, който сте готови да заделите.
Вероятно използвате усилено останалите полезни инструменти на дигиталния маркетинг, докато съвсем сте забравили съществуването на този, или пък отдавна го смятате за много безперспективен. Време е да прегледате данните, с които разполагате, и да ги използвате по възможно най-доходоносния начин.
По материал на Entrepreneur.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Оптометристите ще протестират срещу ограничението да предписват очила
Общество |МОН предлага намаляване на часовете по чужд език в осми клас
България |Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
ЕС |С лев надолу е стойността на потребителската кошница тази седмица
България |Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Любопитно |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 18 до 24 август
Хороскоп |Ремонт на пътя променя движението между София и Перник през Владая
Общество |Определиха часа на срещата между Тръмп и Зеленски
Свят |Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Наука и Здраве |Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
Свят |Как незрящите ще се ориентират при приемането на еврото?
България |Времето: Предимно слънчево, на места ще превали
България |Израелската икономика се e свила с 3,5% заради войната с Иран
Икономика |

Коментари
Няма въведени кометари.