Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Snapchat надмина по популярност Instagram и Facebook сред американските тийнейджъри
Тийнейджърите в САЩ, откъдето се задават редица световни тенденции в употребата на социалните мрежи, обръщат все повече внимание на Snapchat и все по-малко на Instagram и Facebook, посочва проучване, цитирано от Adweek.
Според инвестиционната фирма Piper Jaffray, която провежда изследването и го озаглавява "Taking Stock With Teens", 80% от младежите в Щатите използват Snapchat поне веднъж месечно - процентът е по-висок спрямо същия месец на 2015 г., когато е бил 74%. 79% от участвалите в проучването тийнейджъри са казали, че използват Instagram поне веднъж месечно - и тук има ръст, преди година процентът е бил 76.
Може би най-интересният извод от изследването е влиянието на Snapchat върху Facebook, която искаше да я купи преди години. Тийнейджърите прекарват все по-малко време във Facebook в последните години и мигрират към "по-яки" платформи. Само 52% от участниците в изследването на Piper Jaffray, проведено сред 10 000 души, са казали, че използват Facebook поне веднъж месечно - по-малко, отколкото 56-те процента на есента на 2015 г.
Най-вече по-малките момичета и момчета не влизат във Facebook. Snapchat и Instagram са еднакво популярни сред тези на възраст между 14 и 18 г. Едва 30% от децата под 14 години с регистрации в мрежите в страната влизат във Facebook всеки месец. По-малко от 50% от тях използват Twitter.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.