Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Четири условия за успешна продажба
Потребителите плуват в море от пазарни предложения. Как да се оформи най-добрият вариант, който ще ги изкуши?
Американката Бет Смит, собственик на маркетинг консултантската фирма Beth Smith в Аризона, смята, че работещата пазарна оферта има четири задължителни особености.
Те са следните:
Първо: Нещо ново и различно от конкуренцията.
Бизнесът трябва да бъде подготвен да комуникира уникално предложение за продажба, казва тя. Маркетинг кампаниите, предлагащи нещо различно, неслучайно отдавна се случват навсякъде по света. Те работят. Изтъкването на уникалното в офертата е сила.
Примерите са много. Авиокомпания Jet Blue например е една от тези в индустрията на въздухоплаването, които предлагат мили за пътуване по въздуха. Нейната оферта бе за мили за семействата в Америка Тези мили са точки за прелетени разстояния, с които впоследствие се получават изгодни самолетни билети, специални отстъпки и други видове привилегии за пасажерите.
Телекомът T-Mobile в Холандия пък предложил нещо друго различно – специални списъци с музика, подбрана за различни поводи. Например, плейлист за хора, които бягат за здраве - да слушат, докато тренират. Или друг, озаглавен „Време за още едно питие”, подходящ за нощния живот.
Като прави офертата си уникална и лесна за изпробване, маркетингът може да умножи по седем предварително зададената си цел за постигане.
Второ: Колко спестява?
Винаги споменавайте в оферите точните размери на спестяванията за хората. Ако предлагате отстъпка за услуга като абонамент например, винаги отбелязвайте в рекламата на абонамента колко пари се спестяват чрез него от коричната цена. Не карайте хората да смятат. Веднага им посочете позите за тях. Подчертайте дълготрайния положителен за портфейла им ефект. Освен това, покажете кое ще бъде по-добре за тях при повторна покупка.
Продължава на страница 2.
Трето: Нещо допълнително. Безплатните аксесоари и подаръците към услугите остават работещи и популярни.
Както и включването на безплатна консултация, експертна оценка, гаранция за замяна след покупката. Процесът на добро общуване с фирмата не трябва да приключва след заплащането от страна на клиента.
Поддържайте връзка.
Четвърто. Чувство за неотложност.
Безплатното изпробване в определен срок или обвързването с фирмата с нисък риск са начин да накарате потребителите да действат. Работи също и вариантът с предлагане на ограничено количество. Така например онлайн търговецът на чанти eBags, както много други фирми по света, въвежда промоция на деня. В неговия случай тя е представена като „малка кражба на деня” – ограничена гама от чанти, които се предлагат точно в този ден.
Маркетинг подходът е добре познат и работи, защото внушава съобщението „Харесахте ли наш продукт? Побързайте! Има X на брой хора, които пазаруват точно сега!”.
Източник: Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.