Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Да си припомним фундамента на маркетинга
Голяма част от маркетинг теорията обърква хората, защото е по-сложна, отколкото трябва да бъде. Да бъдат нещата простички е силно конкурентно предимство, когато става дума за скорост и възможност за печелене на пари.
Принципите са следните: Продавачът е щастлив, когато купувачът е щастлив. Затова той се старае да направи колкото може повече свои клиенти доволни, дори най-капризните сред тях. Изисква се качество и обслужване – две неща, които сами по себе си не са много сложни за разбиране, но често се забравят на фона на вниманието към отраслите и особеностите на маркетинга като иновативната реклама, промоциите, технологиите.
Целият процес на маркетинга е изграден от фундамент от пет елемента. Към тях могат да с добавят колкото фирмата пожелае системи за алармиране, „звънци“ за привличане на вниманието, платени публикации, технологии за събиране на погледите на интернет потребителите, приложения и икономически способи за украсяване на началната оферта да се закупи някаква стока или услуга.
Ако изпълните основните пет елемента, никога няма да допускате объркването, че маркетингът е нещо много сложно. Ето какви са те:
Изслушай хората и открий проблема им, който можеш да разрешиш. В този етап не се изискват много ръце, които да се трудят, а по-скоро уши. Първата основна задача на маркетинга е свързана със способността на фирмата да се вслушва. Бъдете отворени към нуждите и проблемите, социалните ситуации и социалните мрежи. Говорят ли хората за проблеми, които имат и които трябва да разрешат?
Ценообразуването е решението. Второто най-важно нещо е да разберете колко ще ви струва, за да разрешите тези проблеми и да им помогнете в ситуациите. Може би ще го
направите с информация и с услуги. Ако е така, колко ще ви струва? Бъдете много внимателни с тази стъпка. Важно е да не пропускате нищо, за да не направите дори най-малката грешка.
Нова теория: Не купуваме стоки, наемаме ги
Процес на маркетинг. Когато пресметнете общите разходи за производството, преценете също колко ще ви струва да си направите маркетинг. И не подценявайте тази
необходимост, без нея няма да минете и това не е нещо допълнително. Ако предлагате полезен продукт, светът няма да си проправи път до вратата ви, за да научи за него. Трябва вие да разкажете. Ако ви е хрумнало наистина умно решение, рекламата му ще хване попътен вятър и ще достигне до хора, които дълго са го търсили. Брандингът ще ви помогне да спечелите доверието на хората, като придадете на марката си характеристиките на човешкото поведение и я свържете с активност, със свободно време, с битовите въпроси и дома, с пътуването, лукса или социалния статус.
Обслужвай каквото продаваш. Страхотното потребителско обслужване често струва скъпо и изисква усилия, но си заслужава и е един от фундаментите на успешния бизнес. Важно е да го изпълняват хора, мотивирани да го правят. Фактор, който трябва да прецените, е колко ще ви струва то, наред с цената на маркетинга и с цената на фактическото изпълнение на услугата, която предлагате.
Направи печалби. Петото основно нещо е свързано с това, с което в цялостен аспект маркетингът трябва да е свързан. Не продажбите. Не трафикът, не оборотът. Не отговорите на
дадена оферта. Не посещенията в уеб-сайтовете. Или наградите. Не рекордите в продажбите или която и да е измервателна единица, която отчита дейността на фирмата. Независимо колко блестящи са показателите ви в тези насоки, най-важното за вас е печалбата ви да нараства. Така ще расте и бизнеса. Ще привличате инвеститори, купувачи и компании партньори, което реално е първостепенната причина да сте в бизнеса.
Тази пет елемента са ключови за фирменото здраве. Успехът в тях е път към визията ви за бъдещето, не крайна цел.
По материал в сайта на американското сп. Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.