Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ефективна е рекламата, която...
Много реклами популяризират. Но, не мотивират.
Кога искате да видите как клиентите ви плащат за стоките и услугите на вашата фирма? По-скоро, колкото се може по-бързо или направо- веднага, нали!? Най-вероятно е така. Или поне на това държи мениджмънта.
Има класически трикове в рекламата, които я правят не само запомняща се, но и подтикваща към действие, отбелязва сп. Entrepreneur. Ето 3 простички начина да накарате потенциалните клиенти веднага да наберат фирмения ви телефон, да влязат в сайта ви или да станат от креслото и да отидат в магазина.
1. Използвайте в рекламата си ключови думи за спешност. Послания като „Поръчайте сега!”, „Обадете се веднага!”, „Не закъснявайте!”, „Побързайте!” и „Променете ... сега!”, наистина имат ефект, въпреки че вероятно ви се струват банални и неподходящи - толкова много се натрапваха през годините. Но подобен род фрази се запомнят и подтикват към действие. Не се притеснявайте да ги включите във вашето маркетингово съобщение. Имайте предвид обаче, че всяка реклама трябва да съдържа само една такава фраза и тя трябва да се споменава само веднъж.
2. Сложете в рекламата си времеви период. Ако става дума за промоция, на всяка цена уточнете, че важи до определена крайна дата. Внедрете важни забележки като „валидно за първите 500 купувача”, или „само до следващата седмица”.
3. Улеснете максимално клиента. Колкото по-малко време губи той, за да поръча и купи продукта или услугата ви, толкова по-добре! Не разпространявайте само адреса на корпоративната ви уеб-страница, а направо промотирайте линка в нея, където потребителите могат да извършат желаното от вас действие - да се информират, абонират или да платят. Ако каните купувачите да посетят магазините ви, добавете карта, която ще ги ориентира лесно и сложете рекламни табели на магазина ви на близките улици.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.