Фразите, които правят имейлите по-ефективни

Фразите, които правят имейлите по-ефективни

Започването на имейлите със специфична дума и изпращането им през подходящ ден от седмицата е от значение за получаването на отговор. До този извод достига ново проучване, цитирано от изданието Inc.com. 

Изследването е проведено от компанията Boomerang в САЩ и включва наблюдение на над 300 000 публично споделени имейли в страната, повечето от които открити чрез връзки с различни онлайн форуми през годините. 

Освен, че определя най-ефективните фрази за започване на имейла, то анализира и какви трябва да са завършващите фрази, които търговците често използват, за да има най-голям ефект от електронното писмо. Така идва извода, че една проста фраза от няколко думи може да предизвика много по-висока степен на откликване на имейла от други, по-често използвани при търговската комуникация и имейл маркетинга. 

Какви са завършващите фрази? Изследването проучва такива или думите, които се появяват над 1000 пъти сред 300 000-те имейли, които обхваща. Те са следните: 

"Благодаря, предварително, ..." ("thanks in advance") с 65.7% степен на реакция и отговор;

"Благодаря, ..." ("thanks") с 63.0%;

"Благодаря ви, ..." ("thank you") с 57.9%

"Cheers, ..." - 54.4%

"Сърдечни поздрави, ..." ("kind regards") - 53.9%

"Поздрави, ..." ("regards") - 53.5%

"Best regards, ..." - 52.9%

"Всичко най-добро,... " ("best,)" - 51.2%

В сравнение с други видове финал на имейлите, степента на отговор при завършване с тези думи е била значително по-висока - при останалите е под 47.5%. 

Какво прави "Благодаря, предварително" толкова ефективна при имейл маркетинга? Има различни възможни обяснения. Но все пак, преди всичко това е израз на благодарност. Наблюдения показват, че споделянето на тези думи създава положителни чувства сред респондентите и има ефекта да кара хората да гледат на изпращача по-положително във всеки контекст. 

Второ, частта с "предварително" предполага, че не само се благодари за нещо, което ще се случи в бъдещето, но и че има предпоставен извод, че последвалото действие ще заслужи благодарност за постъпката от страна на получателя. И така той е по-мотивиран да действа. 

Макар да звучи в известна степен ангажиращо или може би подвеждащо, явно използването на такова мило заключение е полезно. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ