Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Фразите, които правят имейлите по-ефективни
Започването на имейлите със специфична дума и изпращането им през подходящ ден от седмицата е от значение за получаването на отговор. До този извод достига ново проучване, цитирано от изданието Inc.com.
Изследването е проведено от компанията Boomerang в САЩ и включва наблюдение на над 300 000 публично споделени имейли в страната, повечето от които открити чрез връзки с различни онлайн форуми през годините.
Освен, че определя най-ефективните фрази за започване на имейла, то анализира и какви трябва да са завършващите фрази, които търговците често използват, за да има най-голям ефект от електронното писмо. Така идва извода, че една проста фраза от няколко думи може да предизвика много по-висока степен на откликване на имейла от други, по-често използвани при търговската комуникация и имейл маркетинга.
Какви са завършващите фрази? Изследването проучва такива или думите, които се появяват над 1000 пъти сред 300 000-те имейли, които обхваща. Те са следните:
"Благодаря, предварително, ..." ("thanks in advance") с 65.7% степен на реакция и отговор;
"Благодаря, ..." ("thanks") с 63.0%;
"Благодаря ви, ..." ("thank you") с 57.9%
"Cheers, ..." - 54.4%
"Сърдечни поздрави, ..." ("kind regards") - 53.9%
"Поздрави, ..." ("regards") - 53.5%
"Best regards, ..." - 52.9%
"Всичко най-добро,... " ("best,)" - 51.2%
В сравнение с други видове финал на имейлите, степента на отговор при завършване с тези думи е била значително по-висока - при останалите е под 47.5%.
Какво прави "Благодаря, предварително" толкова ефективна при имейл маркетинга? Има различни възможни обяснения. Но все пак, преди всичко това е израз на благодарност. Наблюдения показват, че споделянето на тези думи създава положителни чувства сред респондентите и има ефекта да кара хората да гледат на изпращача по-положително във всеки контекст.
Второ, частта с "предварително" предполага, че не само се благодари за нещо, което ще се случи в бъдещето, но и че има предпоставен извод, че последвалото действие ще заслужи благодарност за постъпката от страна на получателя. И така той е по-мотивиран да действа.
Макар да звучи в известна степен ангажиращо или може би подвеждащо, явно използването на такова мило заключение е полезно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.