Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Просто като "Игра!"
Популяризирането е първата стъпка от изграждането на вашия бранд. Независимо дали сте стартиращ или вече установен бизнес, растежът ще дойде от увеличаването на броя на хората, които знаят за вашия бизнес и са развълнувани от него.
Не е лесно да се направи впечатление. Винаги има стотици други компании и организации, които се опитват да привлекат вниманието на аудиторията. Преди изобщо да се състезавате да бъдете водещ бизнес, трябва да се състезавате за тяхното внимание.
Има десетки стратегии за повишаване на популярността. В нашата агенция изпробвахме много, за да се разчуе за нея. Някои проработиха, други не генерираха вниманието, на което се надявахме - но това е светът на бизнеса, нали? И така, че чрез проби и грешки установих някои от любимите ми начини да изграждам осведоменост за нас. Ето какви са те:
Организирайте игра с награда
Всеки обича да получава нещо безплатно - дори в света на B2B. Подаряването, като например безплатен месец услуги или безплатна консултация, може да ви помогне да увеличите набора от потенциални клиенти и да достигнете до нови членове на аудиторията.
За да стартирате игра с награда или конкурс, първо трябва да зададете правилата. Определете каква награда ще предложите, колко време участниците ще трябва да представят информацията си и как в крайна сметка ще изберете победител. Уверете се, че вашата награда си струва усилието да се участва.
Фокусирайте се върху партньорствата си
Да попаднете в групите от аудитории на бизнес партньор е чудесен начин за бързо изграждане на информираност. Ако споделяте с друга марка една и съща група клиенти (но не сте конкуренти), можете да създадете солидна група нови клиенти като се свържете.
Помолете партньорите си да споделят вашите социални постове, да ви представят в свои бюлетини или да направят гост публикация на сайта си. Ако искате да влезете дори по-надълбоко, създайте нещо заедно, например уебсеминар или подкаст. Независимо от това, което сте избрали да направите, уверете се, че то е от взаимна полза както за вас, така и за партньора ви.
Стимулирайте появата си при търсене в интернет
Тактиката за използването на търсачките за популяризиране, включително SEO и платените реклами, не са нищо ново за повечето предприемачи. Въпреки това, те са остават от най-добрите начини за повишаване на осведомеността за вашата марка. Преразглеждането и обновяването на маркетинговата ви стратегия за търсене може да ви донесе големи резултати.
Обърнете внимание на ключовите думи, които насочвате със SEO и платени реклами. Има ли други пътища, които трябва да проучите? Продължавайте да увеличавате присъствието си в търсачката като размествате думите и страниците с резултати, към които сте се насочили. Новото ви таргетиране ще ви покаже пред изцяло нова публика.
Нека гласът ви се чуе в социалните мрежи
Трудно е да се създаде силно присъствие в социалните мрежи. Трябва да сте бързи, умни и интересни - нещо, което не е присъщо за всички страници на фирми. Но наличието на една силна социална мрежа може е чудесен начин за повишаване на осведомеността за вашата марка.
Ключът да бъдеш популярен в социалните мрежи е да бъдеш себе си - независимо от това кой си. Ако изглежда, че се опитвате твърде усилено (или не се опитвате достатъчно усилено) да се харесате, аудиторията ще забележи. Вместо това използвайте език, който е ангажиращ и насърчава потенциалните клиенти да си взаимодействат, коментират или споделят.
Създайте програма за препоръки
Ако трябва бързо да се разчуе за вас, настоящите ви клиенти са най-добрите ви търговци. Предложете им програма за препоръки, която да им позволява да се включат в растежа ви и да ги насърчава да свържат бизнеса ви - продукта/услугата, с приятелите и семейството си.
Разработете програма, която възнаграждава клиентите за въвеждането на нови потенциални клиенти. Насърчете ги да споделят публикациите ви в социаните мрежи.
Диверсифицирайте съдържанието си
Предложете резултати от изследвания, видеоклипове, инфографики и др. Това е чудесен начин да се повиши осведомеността за вас в дигиталната среда и да бъдат привлечени нови потенциални клиенти.
Различните хора ще се ангажират с различни видове съдържание. За да достигнете колкото е възможно повече, трябва да създадете разнообразни неща. Може да започнете, като пренасочите вече създаденото от вас съдържание, например като превърнете публикациите от блога ви във видеоклипове.
По съвети на Самюел Тимъти, вицепрезидент на OnelMS.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.