Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Използвайте LinkedIn, за да печелите партньори и признание
Със своите около 610 милиона потребители по света, LinkedIn е най-голямата бизнес-ориентирана търсачка. Въпреки това, повечето хора смятат за LinkedIn, че това е просто място за публикуване на онлайн CV-та.
Само 40% от потребителите се вписват в LinkedIn повече от веднъж месечно, по данни на професионалната социална мрежа. Останалите 60% явно се надяват, че другите просто ще намерят техните CV-та сред дигиталната купчина.
Но истината е, че LinkedIn не работи така. За да спечелите наистина стойност от платформата, трябва да ѝ предоставите стойност в замяна. Например, ако имате пълен профил - говорим за информация за вашия професионален и образователен опит - това може да ви помогне да постигнете висотата, която LinkedIn определя като Звезден статус. Тоест, да бъдете нещо повече от просто име: колкото по-пълен е профилът ви, толкова по-високо ще се класирате в търсенията в платформата. Всъщност, LinkedIn казва, че потребителите ѝ, които имат изброени пет или повече умения, получават до 17 пъти повече мнения за профила. И не забравяйте, че профилите в LinkedIn също се нареждат високо в търсенията с Google.
Ето 12 прости неща, които да направите, за да повишите видимостта си - от ангажирането с общността на LinkedIn, до оптимизирането на всяка функция.
1. Брандирайте заглавната картина на потребителския си профил.
В горната част на профила ви в LinkedIn има място за изображение. Използвайте го, за да покажете още нещо за себе си или пък корпоративното си лого, а след това направете същото и в другите си социални медийни платформи. По този начин ще изглеждате последователни в интернет (заинтересованата страна вероятно ще разгледа всеки профил, който имате). Ако става дума за компания, по този начин храта ще ви възприемат по-професионално, дори ако сте малка фирма.
2. Инвестирайте в професионална снимка.
Снимките имат значение. LinkedIn посочва, че потребителите, които са включили такива, получават 21 пъти повече прегледи на профилите и 36 пъти повече съобщения. При толкова много възможни погледи върху снимката ви, не предлагайте нищо друго освен най-доброто.
3. Добавете заглавие, което е центрирано около клиента или бизнес партньора.
Вашият профил има заглавие - то се показва най-отгоре и под името ви винаги, когато коментирате публикация. По принцип LinkedIn поставя работната позиция в това място, но ако тя наистина не е нещо много добро, с което да се гордеете, може да смените написаното и така да не изпускате една ценна възможност за представяне. Изберете описание на личността ви, което е ориентирано около ползите, които хората биха могли да имат от сътрудничеството си с вас. Например "Експерт в изграждането на системи за малкия бизнес".
4. Направете добро обобщение на представянето си.
В библиотеката вдигате книга, защото заглавието привлече вниманието ви, нали? Помислете за заглавието на профила си като за заглавие на книгата - и сега помислете за обобщението на профила си като за вътрешната част на книгата, която привлича хората да четат. Вашата цел е да задържите читателя да прехвърля през целия ви профил в LinkedIn, за да ви опознае и да научи повече за вашия опит.
5. Признайте уменията на колегите и клиентите си.
Когато го направите, вашата препоръка ще се появява в техния профил. Това ще ви дава повече видимост в тяхната мрежа.
6. Добавете мултимедийно съдържание.
Можете да сложите връзка към видео, аудио и писмени материали във вашия профил в LinkedIn. Вместо просто да използвате това пространство като витрина, може редовно да тествате нови материали и да наблюдавате мненията след тях, за да видите кое съдържание е популярно. Така ще знаете как най-добре да впечатлите аудиторията си. Например, някои хора публикуват видеоклипове и презентации в техния профил в LinkedIn, за да могат другите да се учат от тях или да видят техния стил на преподаване.
Продължава на следващата страница.
7. Качвайте подходящи видеоклипове.
LinkedIn иска да задържи хората в своята платформа и разглежда видеото като добър начин да го стори. Ето защо, когато качвате видео директно в LinkedIn, алгоритъмът на мрежата ще ви възнагради с повече прегледи. (За разлика от това, ако се свържете с YouTube, алгоритъмът ще намали обхвата.) LinkedIn позволява видеоклиповете да са с дължина до 10 минути. Все пак, експертите препоръчват да ги поддържате кратки - потребителите обичат да гледат материали за съвети, възможности, пробиви и новини за индустрията.
8. Пишете съдържание в платформата.
Подобно на видеото, LinkedIn ще ви награждава с по-голяма видимост, когато пишете статии в неговата платформа. Дори ще ви даде читателски данни, които можете да използвате, за да се позиционирате като експерт по темата: Като изберете "Me" в приложението LinkedIn, ще намерите в реално време информация за това кой чете вашите статии, включително техните работодатели, длъжности и места за работа.
9. Включвайте хаштагове в постовете си.
Хаштаговете в LinkedIn работят по различен начин спрямо във Facebook и Twitter, където е малко вероятно хората да следят общите етикети като #motivation. Наскоро LinkedIn започна да окуражава потребителите да се присъединят към общности на хаштага около основни бизнес и лични теми. (#motivation например има 12 милиона последователи!) Когато споделяте съдържание, добавянето на тези хаштагове ще разшири обхвата ви.
10. Обновете данните за образованието си.
Образователните мрежи са силни в LinkedIn и лесни за активиране. За да откриете хора, които са завършили вашия университет, филтрирайте търсенето си в LinkedIn като изберете университета си в полето "School". Така може да се свържете с търсени от вас колеги и да ги питате за препоръки за определен търсен от вас партньор или друго.
11. Присъединете се в групи.
Членовете могат да създават групи в LinkedIn, които често обединяват хора с подобни професии (Например Digital Marketing - тя има 1,1 милиона потребители) или умения (Adobe Photoshop има повече от 317 000 потребители). Когато се присъедините към група, тя става част от разширената ви мрежа. Профилът ви ще започне да се показва в дясната странична лента на тези потребителски профили в групата, което ще ви дава много безплатно показване в избраната от вас специализирана общност.
12. Използвайте LinkedIn Profinder, за да откриете клиенти.
Услугата е безплатна до определен етап. Така ще получавате информация от хора, които търсят вашите експертни умения. (Ако искате да отговорите на повече от пет на месец, ще трябва да платите за LinkedIn Premium.) Всички видове професионалисти са тук, включително коучове, маркетолози, разработчици, специалисти в ИТ услугите, автори, консултанти и др. Обучители в САЩ получават от 10 до 15 коучинг заявки всеки ден от Profinder.
По съвети и коментар на Тед Продрому - автор и интернет бизнес консултант, в Entrepreneur.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.