Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Известни блогове в света на маркетинга
В мрежата, освен всичко друго има и изобилие от блогове. Обикновено, темите разглеждани в повечето от тях, са свързани с комуникациите и по ирония на съдбата много от тях не са толкова четени предимно заради липсата на оригинално съдържание и лош дизайн, коментира Чарли Минато за BusinessInsider.com
По този повод авторът решава да избере 300 рекламни блога и да проучи кои от тях си заслужава да бъдат следени и кои не. В крайна сметка съставя класация на онлайн източниците за маркетинг, които според него наистина си струват да им отделите внимание. Следете ги редовно, ако искате винаги да сте в час с тенденциите и новините в маркетинга, съветва той. Това е предложената от него селекция:
За разлика от повечето фирмени блогове, които са доста егоцентрични и рядко актуализирани, този със сигурност е едно приятно изключение, което ще ви бъде полезно.
FFFFOUND! е блог, в който рекламни агенти могат да намерят съвкупност от различни изображения, от които да почерпят вдъхновение. Това не е сайт, който отразява индустрията или публикува рекламни материали, но пък е доста популярен сред хората от бранша.
Блогът на Сет Годин до голяма степен представлява колонка за маркетингова консултация. Годин остава може би най-известният маркетингов консултант в наши дни, като освен това е плодовит блогър и автор на различни текстове. Понякога сигурно се чудите дали си струва да отделите част от времето си за него, но като се замислите той е един хората, чиито мисли трябва да следите най-малкото, защото всички останали около вас го правят.
Ако се интересувате от детайли в рекламния бранш във Великобритания, то More About Advertising е мястото, което ще ви бъде полезно. Може да не са спечелили множество награди за дизайн, но пък авторът Стивън Фостър беше сочен за един от малкото ветерани в сферата на рекламната публицистика, така че съвсем спокойно може да се доверите на прозренията му.
Преди време това бе Ad Aged - изпълнителният творчески директор Джордж Таненбаум е създал Ad Aged, като смесица от военни истории, съвети и препоръки за индустрията, както на микро, така и на макро ниво. Всичко - казано точно на място, което го направи изключително приятно за четене. Сега е блог раздела на сайта на сп.AdvertisingAge - една от съвременните "Библии" от света на маркетинга.
MultiCultClassics прави едно нещо, но го прави наистина добре. Ако разгледате блога, ще видите че в него се подчертава сериозната липса на разнообразие и ежедневен расизъм, която трябва да откриваме в бизнес рекламата.
AdExchanger е друг специализиран блог, където Джон Еберт и малкия му екип вършат скучната работа, с която никой друг не иска да се занимава, а именно да вкарват смисъл в онлайн маркетинга главно чрез кратки интервюта с хора от бранша.
Блогът на New York Times обикновено е далеч от пълното покритие на бизнес средите, но когато има нещо ново в него, то обикновено определя дневния ред на новинарския цикъл.
Всички харесват драмата и Joe La Pompe е базиран точно върху нея. Концепцията е проста: намиране на имитатори. С две думи това е блогът, който всички искат да четат, но никой рекламодател не иска да присъства в него.
• Adeevee (бившият "I Believe in Advertising").
Всичко е много опростено. Постовете са избрани реклами, които вървят заедно със съответните си активи към тях. Сайтът се актуализира често, което го прави интересен за четене. Разбира се, има много страници, които имат същата политика, но трябва да кажем, че този със сигурност се отличава.
Изпълнителният творчески директор на Gods of Advertising, Щефан Постаер преди години се доказа като леко повърхностен, забавен и изключително лесен за разбиране, така че няма да сгрешите ако почнете да следите блога. Прави се "дисекция" на случаи от рекламата.
От години следим този любим блог. Публикува най-интересните и успешни неща от криейтив рекламата по света.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.