Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Колко дълго ще сме близки с любимата ми марка
Рекламните агенции по целия свят се борят със следния проблем: компаниите ги ангажират със задачата да променят нагласите на потребителите, които са много лоялни към конкурентни марки или търговци. В повечето случаи това е много трудно, а в останалите - почти е невъзможно.
Трудно е по принцип да бъде променена човешката природа. По силата на естествените закони, ние, хората не обичаме големите обрати в мисленето, което сме оформили с години.
Страхуваме се от промяната. Тя означава несигурност, припомнят авторите в Advertising.About. Историята показва, че много хора биха излезли на улицата и биха положили огромни усилия, за да защитят убежденията си, но не биха ги променили.
Това се отнася особено за политическите възгледи, които често са силно емоционално натоварени и свързани с личната история и с убежденията на родителите. Ето защо политическите кампании са трудни за изпълнение, сложни и деликатни рекламни инициативи. Тяхната задача е силно свързана с актуалните събития от настоящето и разочарованието от последния избор. Те могат да бъдат превърнати в стимул за промяна в избора на някои от избирателите, предимно по-младите от тях.
Промяната в нагласата за избор на марка обаче често е по-постижима.
Когато един клиент предпочита германски коли, той си купува германски коли и няма причина да престане да го прави, освен ако не преживее разтърсващо разочарование. Представата му, че германските коли са по-добри от италианските, например, е непоклатима. Може ли тя да бъде променена чрез една атрактивна кампания в медиите? Едва ли. Но поведението на човека - да! Това ще се случи отново с помощта на агенция, но не непременно с показването на атрактивни ТВ спотове или печатна реклама, а с промоции.
Ако наистина искате да промените нагласите на клиентите, направете им смело бизнес предложение, съветват експертите. Ако дадена марка натурални сокове се е наложила като фаворит заради вкусовите си качества например, нейните почитатели трудно ще променят предпочитанията си. Но ако бъде предложено намаление в цената на друга марка сокове, също с добър вкус, поведението на голяма част от клиентите в лоялното ядро може да бъде променено.
Промяната в поведението по-късно може да стимулира и промяна в мнението им коя е любимата им марка сокове. Ето защо промоцията е по-подходяща стратегия в опитите за промяна на нагласата на хората от купуването на атрактивна реклама в медиите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.