Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мисли различно, създай марката, без която хората не могат!
При всички хора по света има нещо общо - в крайна сметка сме наследници на предци, които са се събирали край лагерния огън и са си разказвали истории.
Компаниите, които разбират това, са тези, които интуитивно са станали големи брандове и империи. Те създават продукти и инструменти, без които понякога не можем да си представим живота. Например Amazon, Google, Apple...
Ако запитаме някой защо си е купил компютър "Мак" на Apple, той вероятно ще даде отговори "Защото е бърз" или "Защото е страхотна машина". Тези отговори са верни, но те не са основното, поради което хората се завръщат към продукта отново и отново.
Класическата рекламна кампания на Apple "Мисли различно" ("Think different") е водеща за начина, по който брандът обрисува себе си. Идеята е той да бъде алтернатива на статуквото, поне в ранните дни на развитие на компютърната индустрия. Така компанията става бранд, който обединява различните, мечтателите, визионерите, смелите и дръзките. Като ни казва да мислим различно, той на снабдява с желаното разрешение да бъдем свободни и себе си.
За да се създаде огромен бранд, без който много хора не могат, има няколко ключови момента. Най-важните от тях са следните:
1. Отделете време, за да измайсторите историята си.
За да накарате хората "да се влюбят" в продукта или услугата ви, се нуждаете от силна история, която да бъде фундамент на всичко, което ще изгардите. Google например успява да привлче любители на бранда си не само с функционалността на интернет търсачката си, но и с умението да провокира хората да се почувстват като изследователи и любопитни да разберат нови неща, дори и нещата, които вече сякаш са знаели.
2. Свържете историята си с нуждите на клиентите. Свържете я дори с онези клиенти, които така и не са знаели, че имат такива нужди. Най-големите брандове на света са успели да адресират определени фундаментални аспекти от човешкото поведение. Например, те помагат на хората да се изправят пред страховете си - както Nike. Или вдъхновяват хората да се радват на своята уникалност, както Apple. Или пък мотивират хората да развихрят желанието си да изследват и проучват, както Google.
Тази компании правят повече от да предлагат добри продукти и услуги на конкурентни цени. Помагат да живеем по-пълноценно и по-свързан живот, като ни дават време, което да прекарваме като вършим онова, което истински ни вълнува.
3. Адаптирайте историята си в кратък лозунг, който отразява вашите основни ценности.
Може да бъде предизвикателство да успеете да създадете кратко обяснение защо брандът ви съществува и защо той е страхотен - с няколко думи. Но имайте предвид, че по-малко от 5 думи са винаги най-добрият избор.
Слоганът ви трябва да се отнася до нещо, което липсва на клиента и е дълбоко ценено от него.
Днес Nike е компанията "кръстник" на всички бранд лозунги. Тя го прави със силното и познато навсякъде по света "Just Do It". Това послание припомня на клиента: "Знаем, че си уплашен. Това е нормално. Просто го направи".
Най-добрите компании са най-добрите разказвачи на истории. Те разбират битките на хората, разочарованията им, целите и стремежите.
Източник: Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.