Like, Love, Insightful - LinkedIn добавя нови възможности за реакция

Like, Love, Insightful - LinkedIn добавя нови възможности за реакция

През последните няколко години професионалната мрежа LinkedIn направи няколко промени в платформата си, за да стане по-полезна на маркетолозите, посочва Inc.com. Всъщност, LinkedIn почерпи много вдъхновение от Facebook по отношение на новите възможности, които добави. Последен пример сега е внедряването на нови възможности за реакция на потребителите освен "Харесва ми". 

В продължение на години LinkedIn даваше една единствена опция - за харесване на публикациите в платформата. Но, като имаме само една форма на ангажираност, е по-трудно да разберем защо точно даден човек харесва и какво още може да има предвид. Ето защо LinkedIn е решила да въведе нов набор от реакции. Сред тях няма да има реакция на негативно мнение. Потребителите ще могат да избират между Like, Love, Insightful, Curious и Celebrate.

В информация, която обяви въвеждането на новите реакции, компанията даде примери как те може да бъдат използвани. Сиси Чен от LInkedIn написа:

"Можете да използвате "Celebrate", за да отдадете почит на дадено постижение или "крайъгълен камък", като постъпването на нова работа или говоренето на събитие. "Любов" може да използвате, за да изразите своите дълбоки симпатии и подкрепа, например при разговор за баланса между работата и личния живот или за влиянието на менторството. Insightful може да ви помогне да оцените подобаващо някой страхотен аргумент или интересна идея, докато Curious ви позволява да покажете желанието си да научите повече по темата или да реагирате на провокираща мисъл тема."

По-разнообразната гама от опции ще позволява на маркетолозите да разбират как хората наистина се чувстват по отношение на тяхното съдържание. Разбирането защо някой харесва дадена публикация е по-полезно, отколкото да се знае, че той само харесва съдържанието. Тази информация може да помогне на създателите на съдържание в LinkedIn да изработват публикации, които са по-интересни и с които повече да активизират публиката. 

Липсват възможностите за негативна обратна връзка. Това е разглеждано от маркетолозите както като "благословия", така и като "проклятие". От една страна, няма да има причина да се тревожим, че дадена публикация ще се сдобие с голяма негативна обратна връзка. Така че никой няма да може на страницата на компанията да изразява гневни реакции. Но в епохата на активизма в социалните мрежи, когато профилът на дадена компания в тях става цел за обществени кампании, липсата на негативни реакции прави по-трудно за хората да накарат компанията да изглежда зле чрез реакции на нейните публикации. 

Понякога компаниите публикуват съобщения за предстоящи промени и искат да знаят дали хората може да са недоволни от предложените промени. Също така, някои постове изискват реакции, които показват съчувствие или недоволство.

Ако използването на новите реакции ви звучи забавно, вероятно няма да се наложи да чакате дълго, за да го изпробвате сами. LinkedIn обяви, че те започват да се разгръщат. През следващите месеци ще станат достъпни за всички потребители на мрежата, по целия свят. Реакциите ще работят с мобилното приложение на LinkedIn и на версията на сайта за компютри.

Разбира се, тези нови възможности не са нещо колосално. Но все пак те са приветствани от специалистите в областта на маркетинга в социалните мрежи. По-разнообразните емоционални отговори правят по-лесно създаването на ефективност на публикациите за маркетингови кампании в социалните мрежи. Дават по-дълбоко разбиране за настроенията на публиката в LinkedIn и може да я карат повече да реагира. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ