Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Големите революции се случват и с малки промени
Също както много бизнеси, и вие сигурно търсите великата идея, която ще разтърси пазара и ще ви разграничи от всеки един конкурент. Търсите иновации, с които ще ви запомнят. Възможно ли е вие да създадете Следващото голямо нещо?
Колко пъти бяхте под душа и просветлението не дойде?
Докато чакате да ви хрумне нещо ГОЛЯМО, можете да предприемете малки полезни действия, с които пак ще промените света. Как?
Понякога внушителният напредък идва, като се фокусираме в малките неща, пише management-issues.com.
Често по-лесната стратегия - внимание върху малките иновации, без въвеждане на цели нови продукти и кампании, се оказва печеливша. Промяната в готовия продукт може да е по-революционна от въвеждането на нов асортимент от стока или услуга. И най-често е по-евтина. Много реални случаи от пазара го доказват.
Такъв пример е стратегията на производителя на четки за зъби Oral-B. Преди време от компанията се досетиха, че много от американските потребители не забелязват, че четката им се е изхабила. Затова започнаха да произвеждат четки, чиито сини влакънца показват кога четката трябва да се смени.
Магията на търсената иновация може да се крие в постижимите дребни промени, а не в гениалните идеи. Потърсете я като:
- Направите сегашните си продукти по-забавни и полезни за потребителите.
- Създадете по-компактни и лесни за съхранение стоки.
- Позволите на хората да връщат купеното от вас, за да разберете от какви подобрения имате нужда.
Опитайте да промените настоящите си стоки и услуги. Междувременно можете да продължите да чакате поразителното раждане на мечтаната, преобръщаща пазара идея.
Ето защо компаниите се провалят и какво можем да направим по въпроса
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.