Повече не винаги е по-добре

Повече не винаги е по-добре

Определянето на цели е важна част от развитието на всеки нов бизнес. Определянето на правилните цели може да гарантира напредъка на бизнеса и да помогне той да остане в крак със заобикалящата среда.

Въпреки това, когато започнете да мислите за целите, които искате да постигнете, е лесно да се почувствате претоварени. Има много неща, които трябва да станат, особено когато става въпрос за маркетинг на новия бизнес. 

Различните предприемачи имат уникален набор от нужди и цели, които искат да постигнат. И въпреки това, има няколко, които всеки предприемач трябва да си постави през 2019 г.

Ето четири, за начало. 

Подобрете посланията на бранда си, ако той е навършил една година, но все още гледате на себе си като на нов бизнес или стартъп в развитие.

Става дума за онова, което свързва бранда ви с неговата аудитория и клиенти. Нуждите на публиката обикновено се променят всяка година, така че и посланията на бранда трябва да имат леки промени според това. Нека бъде ваша цел да продължавате да подобрявате мястото си в живота на хората.

Погледнете как вашата целева аудитория е променила изискванията или потребностите си. Приспособете бранд стратегията си към това, за да отговорите и на най-новите нужди. 

И все пак, помнете да бъдете внимателни с промените, които внедрявате. Не реализирайте твърде много идеи едновременно. Не рискувайте тотално да прекъснете връзката на бранда с публиката и той да стане неразпознаваем. Представете новостите бавно. 

Работете за разговори, а не за количество "ангажираност". 

Ако сте активни в социалните мрежи, вероятно търсите ангажираност сред публиката си и обратна връзка. От харесвания, през коментари и споделяния, ангажираността помага да измерим колко добре публиката взаимодейства със съдържанието ни. За съжаление обаче само харесванията и коментарите не са достатъчно. Някой може да хареса ваша публикация в социалните мрежи без да посети сайта ви. Затова, вместо както досега да си поставяте за цел да увеличавате знаците на ангажираност, фокусирайте се върху разговорите си с публиката. Търсете повече заявки за дигитални абонаменти и вписвания за нюзлетър. Те са по-добри от харесванията и прегледите като единствена индикация, че някой е бил заинтересован от съдържанието ви.

Изградете добър имейл списък.

Списъкът с имейли е един от най-добрите инструменти даден предприемач да прави маркетинг - той е абсолютно уникален и собствен. Когато има такъв, бизнесът може да изпраща на потребителите обновления за него, информация за промоции и съдържание по избор. 

За съжаление, много предприемачи избират да се фокусират върху изграждането на своя общност в социалните мрежи, вместо да градят свой списък с имейли. Но последователите в социалните мрежи не са съвсем същите като абонатите. Една социална платформа може да изчезне временно или да снижи видимостта на публикациите си. Така би прекратила връзката на бизнеса с последователите му. 

През 2019 г. направете своя водеща цел да събирате имена и имейл адреси за контакт. Използвайте изскачащи полета в сайта си, нови страници в него и присъствайте на събития на живо, за да създавате връзки с хората, които може да бъдат ваши потенциални клиенти. Складирайте имейл адресите в специални платформи и инструменти, както и в отделно пространство (като backup). 

Фокусирайте се върху качеството на съдържанието. 

Много предприемачи си поставят за цел да създадат повече съдържание от името на бранда и да го излъчват. Но "повече" не винаги е "по-добре". Ако не създавате правилното съдържание, няма значение колко създавате. Представянето на висококачествено съдържание може да ви донесе повече, отколкото няколко нискокачествени парчета, които да излъчите. Вашата основна цел трябва да бъде писането на нещо, което аудиторията иска да чете и с което тя иска да се занимава, а не на нещо, което да запълва сайта ви с текст.

Съсредоточете стратегията си за съдържание, за да произвеждате изключително високо качество. Отделете допълнително време, за да създадете страхотен подкаст или видео блог, дори ако можете да го поддържате само няколко месеца. Обърнете специално внимание на видовете съдържание и теми, които ангажират аудиторията ви и създавайте подобни "парчета".

По съвети на Самюел Тимъти, вицепрезидент на OneIMS.com, в Inc.com

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ