Тренировката е полезна...за търговците

Тренировката е полезна...за търговците

Мъжете купуват различно след физическа тренировка - посещение на фитнес или друго. Това показват резултати от ново изследване на Университета на Пенсилвания в САЩ, цитирани от изданието за предприемачество Inc.com.

Новината е добра за луксозните брандове, които опитват да привличат платежоспособни клиенти от силния пол, отбелязват анализаторите. 

Причината в склонността да се купува емоционално (което е особено важно за лукса и предлагането на по-скъпи изделия) е в тестостерона. "Не става дума за криза на средната възраст, това е ефект от тренирането", отбелязват шеговито от Inc. 

Нивата на тестостерон сред мъжете се покачват и спадат през деня по естествен път, но след тренировки те задължително се увеличават. При някои представители на силния пол ефектът трае по 15 минути, при други около 1 час, смятат от университета. Изследването твърди, че тренирането вечер има дори по-голям ефект върху това равнище на тестостерон, отколкото сутрин. 

Повишените нива на тестостерон в тялото са нещо здравословно и средство мъжете да стават по-силни и в добра форма. Освен това, също както в животинския свят (елените с големи рога или пауните с красиво оперение) тестостостеронът е средство мъжете да привличат женския пол по природа. Мускулите или другите показни елементи показват, че мъжът има потенциални ресурси за харчене... и че може да си позволи да ги похарчи за нещо фриволно. Това е на първично ниво. Да кажем, че мъж внезапно си купува автомобил Проше 911, например, или часовник на Ролекс, или Ферари. Целта е да покаже на противоположния пол (или може би на самия себе си?), че той може да си го позволи. 

Имайки предвид това, ако един мъж отиде да пазарува след тренировка, вероятността да си купи продукти от високите брандове със скъпи цени става значително по-голяма.

Също така, по-голяма вероятност има и след голямо житейско събитие като завършването на университет, постъпването на нова работа или повишението.

Както и след посещение на спортни събития. Може би това е една от причините луксозни брандове като Ролекс, Поло и Мерцедес да спонсорират спортни надпревари - например откритото първенство по тенис на САЩ. В този случай не само, че аудиторията е правилна по демографски признак, но и контекстът е полезен - ако тя има пари, и мъжете увеличат малко нивата на тестостерон, тогава е по-вероятно те да си помислят, че един Мерцедес S класа би им отивал и е време да си купят нещо такова. 

Разбира се, отношение към покупките на скъпи придобивки има и възрастта. Един мъж над 50-годишна възраст разполага с повече финансови ресурси да си позволи кола над 100 000 долара. При него кариерата е развита, децата са пораснали... Средствата са налични. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ