Най-важното в една програма за лоялни клиенти

Най-важното в една програма за лоялни клиенти

Специалистите в маркетинга често се питат коя е най-добре поднесената оферта за лоялните клиенти.

Всяка програма за лоялни клиенти има уникални характеристики, в зависимост от вида на бизнеса, коментират авторите на сайта UtalkMarketing. Добрите предложения обаче почиват на няколко универсални правила:

1. Не подкупвайте клиентите. Предложете им да станат "лоялни", да се включат в програмата и да продължат да се възползват от нея, защото ще получат нещо нематериално. Не ги подкупвайте, като им предлагате добавена стойност към продукта или услугата ви.

2. Лоялността е пътуване, не крайна цел. Добре изработената програма за лоялни клиенти се състои от множество малки промени в поведението на огромен брой хора, които водят до окончателно обвързване към марката в общ план. Предложете на хората да се припознаят с компанията ви, като им обясните кратко и ясно една по една стъпките, които трябва да предприемат, от записването до получаването на окончателната услуга.

3. Покажете, че оценявате заинтересоваността им. Казвайте „Благодаря!“. Признателността е хубава награда, която често надвишава материалните.

4. Покажете им стойностите и ценностите. Убедете ги в нематериалната страна на предложението, която често се изразява в социални привилегии. Разкажете им, че постъпките им представляват поредица от дела по пътя към обща постижима цел.

5. Погрижете се точното съобщение да достигне до подходящите хора чрез най-добрия канал.

6. Използвайте всяка възможност да покажете социалните облаги от предложението.

7. Създайте повод хората да останат лоялни. Не ги притискайте. По-скоро ги накарайте да осъзнаят стойността, която ще изгубят, когато се откажат от предложението или участието си в програмата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ