Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|И децата са сериозни клиенти!
Може децата да не изкарват парите, но те често имат решаващата дума как и къде да бъдат похарчени.
Децата имат водеща роля къде семейството ще реши да прекара уикенда, къде ще се храни, от кой тип градски забавления ще се възползва, кое е „тъпо” и кое „готино” и заслужава да се купи.
Стотици хиляди евро се изразходват от учениците всяка седмица. Тази аудитория е силно емоционална и рекламата, насочена към нея си заслужава. Кои са правилните подходи?
MarketingAbout дава няколко съвета:
Бъдете kid-friendly. Възприемайте децата като сериозни и надеждни клиенти. Не се дръжте снизходително. Кажете им в маркетинг съобщението, че оценявате това, че са
наминали и би било чудесно, ако го направят отново.
Изисквайте от служителите да се отнасят към децата като към платежоспособни клиенти. Рекламата от уста на уста остава най-силният канал при тази най-малка и свежа аудитория.
Влезте в света им, слезте на тяхното ниво. Представете си как едно дете възприема вашия магазин. Какво вижда, когато влезе в него? Таргетирайте рекламата към него, не към родителя.
Сложете реклами до 1 метър височина. Поставете много картинки. Използвайте простичък, ежедневен език. Влкючете и малко тийнейджърски жаргон, ако се целите в клиенти, които скоро ще станат на 14.
Те искат това, което виждат. Не е извинение, че нямате място в менюто, на стената, на листовките… Намерете! Можете да използвате и лепенки. Сложите до гишетата за разплащане на служителите ви знак от рода на „Децата казват!” или „Питай ме за някоя страхотна играчка!”.
Търсете комуникация.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.