И децата са сериозни клиенти!

И децата са сериозни клиенти!

Може децата да не изкарват парите, но те често имат решаващата дума как и къде да бъдат похарчени.

Децата имат водеща роля къде семейството ще реши да прекара уикенда, къде ще се храни, от кой тип градски забавления ще се възползва, кое е „тъпо” и кое „готино” и заслужава да се купи.

Стотици хиляди евро се изразходват от учениците всяка седмица. Тази аудитория е силно емоционална и рекламата, насочена към нея си заслужава. Кои са правилните подходи?

MarketingAbout дава няколко съвета:

Бъдете kid-friendly. Възприемайте децата като сериозни и надеждни клиенти. Не се дръжте снизходително. Кажете им в маркетинг съобщението, че оценявате това, че са
наминали и би било чудесно, ако го направят отново.

Изисквайте от служителите да се отнасят към децата като към платежоспособни клиенти. Рекламата от уста на уста остава най-силният канал при тази най-малка и свежа аудитория.

Влезте в света им, слезте на тяхното ниво. Представете си как едно дете възприема вашия магазин. Какво вижда, когато влезе в него? Таргетирайте рекламата към него, не към родителя.

Сложете реклами до 1 метър височина. Поставете много картинки. Използвайте простичък, ежедневен език. Влкючете и малко тийнейджърски жаргон, ако се целите в клиенти, които скоро ще станат на 14. 

Те искат това, което виждат. Не е извинение, че нямате място в менюто, на стената, на листовките… Намерете! Можете да използвате и лепенки. Сложите до гишетата за разплащане на служителите ви знак от рода на „Децата казват!” или „Питай ме за някоя страхотна играчка!”.

Търсете комуникация. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 21 до 27 юли
Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии
Търговският министър на САЩ: 1 август е твърд краен срок за влизане в сила на митата
Светът на парите: Днес всички искат да са банки, а това не се харесва на банките
Времето: Днес ще бъде слънчево и горещо
Бангладеш и САЩ подписват петгодишно споразумение за внос на пшеница
Папа Лъв осъди „варварството на войната“ след израелски удар по католическа църква в Газа
Лек ръст на цените на петрола, докато инвеститорите следят въздействието на новите санкции срещу Русия