Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Следим всяка цифра, чуваме всеки глас
"В нашата компания използваме един прост начин да определяме приоритетите – ако не е полезно и умно, няма да се занимаваме с него".
Това казва Алекса фон Тобел - основател на уебсайта за управление на лични финанси LearnVest.com и автор на бестселъра на "Ню Йорк Таймс" от 2014 г."Financially Fearless". Преди време тя бе избрана за най-влиятелна жена предприемач в престижна класация на списание "Форчън" и бе упомената в списъка с 30-те най-страхотни млади жени предприемачи под 30-годишна възраст на Inc.com.
Фон Тобел споделя опита и вижданията си за начините, по които можем да отключим креативността си на работното място - с цел да правим повече продажби и успешни кампании.
Преди да направим промени в сайта си или другите ни продукти, първо трябва да се "гмурнем" в данните. За да изградим най-добрия възможен продукт, той трябва да е онова, което клиентите ни наистина искат, припомня Фон Тобел.
Как определяме това? "За щастие, разполагаме с феноменален анализаторски екип, който следи всеки детайл от случващото се на сайта. Но ние не се интересуваме само от числата. Искаме да знаем на кого говорим, как хората използват продуктите ни и – най-важното – как можем да ги подобрим", коментира тя. Ето какво още посочва:
......
Правило №1: Следим всяка цифра и чуваме всеки глас
Проведохме национално проучване, за да разберем финансовите нагласи и поведение на потребителите. Някои от най-ценните ни проучвания обаче изследват качеството, а не количествата.
Често каним мрежата си от потребители да взема участие в малки фокус групи и интервюта лице в лице. Разполагаме и с мрежа от суперпотребители, които участват в специалните ни лаборатории. Те се срещат лично с директора на отдел "Потребители", за да обяснят как навигират по сайта и да посочат проблемните точки и възможностите за подобрение. Отделяме специално внимание и на коментарите от най-естествения си канал – обратната връзка чрез имейл. Тя понякога е трудна, а понякога – вълнуваща, но винаги полезна.
Всеки член на екипа ни е и потребител на собствения ни сайт. Всички четат съдържанието и използват инструментите и услугите ни. Това се отнася и за инвеститорите и съветниците ни. Това, че са свързани с компанията, не означава, че обратната им връзка е необективна. Подобренията в продукта са си подобрения, независимо кой ги е предложил.
Привлечете внимание чрез имейла
Продължава на следващата страница.
Правило №2: Търсим неочакваното
Влагаме големи усилия в систематизирането и организирането на обратната връзка, но идеите за иновации може да дойдат и от най-неочакваните места. Където и да съм и каквото и да правя, винаги търся вдъхновение. От гледането на телевизия до вечерите с приятели, човек никога не знае откъде може да дойде добрата идея.
Търся идеи най-вече, когато използвам други методи за самоусъвършенстване. Например, редовно ползвам приложението Fitbit, което проследява активността ми през деня и през времето, когато спя. Обожавам да размишлявам върху анализите в него, защото ми помага да бъда проактивна по отношение на здравето си. Приложението ми помага и да помисля за поведението си, като ме информира и за начините, по който мога да използвам анализите в работата си.
Как да откриете иновациите? Проучвайте (по високите и ниските места), слушайте (всички в работните си и социални мрежи) и се концентрирайте (като филтрирате идеите си). И после повторете всичко отначало!
Източник: Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.