Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|По-скоро, по-бързо, най-добре -веднага!
Открай време в анализа на работата на рекламната индустрия остава проблемът за онези реклами, които популяризират бранда на компанията или продукта, при това може би много добре, но не мотивират хората да направят покупка. Тук идва въпросът за целта на съответната кампания - дългосрочна или краткосрочна е тя?
Кога искате да видите как клиентите ви плащат за стоките и услугите на вашата фирма? В много случаи това е по-скоро, по-бързо или направо - веднага.
Ако е така и наистина имате нужда от внезапен ефект от рекламирането, има няколко класически трикове в рекламата, които я правят запомняща се и подтикваща към действие. Припомня ги електронното издание на сп. Entrepreneur. Ето три простички начина да накарате клиентите си веднага да наберат фирмения ви телефон, да влязат в сайта ви или да станат от креслото и да отидат в магазина.
1.) Използвайте в рекламата си ключови думи за спешност.
Послания като "Поръчайте сега!", "Обадете се веднага!", "Не закъснявайте!", "Побързайте!" и "Променете ... сега!", наистина имат ефект, въпреки че вероятно ви се струват банални и неподходящи. Подобен род фрази се запомнят и действително подтикват към действие в много от случаите. Не се притеснявайте да ги включите във вашето маркетингово съобщение. Имайте предвид обаче, че всяка реклама трябва да съдържа само една такава фраза и тя трябва да се споменава само веднъж.
2.) Сложете в рекламата си времеви период.
Ако става дума за промоция, на всяка цена уточнете, че важи до определена крайна дата. Внедрете важни забележки като "валидно за първите 500 купувача" или "само до следващата седмица".
3.) Улеснете максимално клиента.
Колкото по-малко време губи той, за да поръча и купи продукта или услугата ви, толкова по-добре! Не разпространявайте само адреса на корпоративната ви уеб-страница, а направо промотирайте линка в нея, където потребителите могат да извършат желаното от вас действие - да се информират, абонират или да платят. Ако каните купувачите да посетят магазините ви, добавете карта, която ще ги ориентира лесно и сложете рекламни табели на магазина ви на близките улици.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.